Lekke band
Wandelaar
Heeft deze dame ook ergens een advertentie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, gewoon een langs gaan. Ruby werkt van ma t/m za.Heeft deze dame ook ergens een advertentie?
11-19u ongeveer. Wel redelijk vaak bezet dus niet treuzelen.Nee, gewoon een langs gaan. Ruby werkt van ma t/m za.
En anders, achteraan aansluiten?11-19u ongeveer. Wel redelijk vaak bezet dus niet treuzelen.
Yup. Er is wel eens een soort van rij geweest toen ze terug was na een langere afwezigheid.En anders, achteraan aansluiten?
Het start tarief is 60 euro voor ongeveer 15 minuten daar zit bij de meeste dames beffen bij in.Hallo ik zie in de reviews vaak "beffen" als extra staan. Is het 20 min voor 50e zonder beffen en 60e met? Wat kost dit extra?
Ik vraag hoeveel haar diensten zijn, zij andwoord: 60.Hallo ik zie in de reviews vaak "beffen" als extra staan. Is het 20 min voor 50e zonder beffen en 60e met? Wat kost dit extra?
Weet iemand toevallig wanneer Ruby weer terug gaat naar haar geboorteland? Wil haar de week voor graag nog even een bezoekje brengen.