Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,65 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren naar Doetinchem geweest (1e keer).
Parkeerplaats zo goed als leeg. Ik denk zo'n 6 dames aanwezig.
Linker deur naar binnen, rondje gelopen en ze viel mij meteen op :love:.
Even boven gekeken, direct weer naar beneden en direct door naar (blijkbaar K5) Ruby.
Wat een lekker ding is dat zeg, wat een lijfje.
Beiden even beetje wassen en op bed gesprongen.

Begonnen met 69 (mc). Na minuutje of tien overgegaan op missionaris met af en toe een paar flinke stoten, doggy met der handjes op de rug en haar vervolgens op haar buik gelegd, kontje omhoog, paar keer flink hard en diep heien en toen duurde het niet lang meer.

Denk dat ik ongeveer 20 minuten binnen was.

Ze gaat mij zeker terug zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren even langs gewipt bij Escape. Gina (RO) was super lang bezet, Gina (NL) afwezig en Ruby was gewoon vrij! Ze vroeg vriendelijk of ik binnen wilde komen. Natuurlijk zei ik ja.

Volgens mij kwam ik net iets te vroeg. Ze was net een nieuwe sexy private set lingerie aan het kopen bij Hunkemöller. Kreeg meteen fantasiën welke lingerie haar goed zou staan.

Wat een lekkere petite is Ruby. Ze lijkt wel een minderjarig meisje met haar kleine billetjes, haar strakke petite buikje, gladde huid en geen rimpeltje in haar gezicht. Ondertussen is zij gewoon 32 jaar.

Langzaam ging haar sexy lingeriesetje uit en gaf Ruby al haar geheimen blood. Haar chirurgisch gevulde borsten zijn mooi van vorm, heerlijke roze tepels, geen litteken te zien en heerlijk zacht om met mijn volle handen in te kneden. (die chirurg wil ik ook maar dan voor een borstverkleinining :rolleyes: )

We belanden naakt op het bed. Ze streelde mijn pik, ik haar hele lichaam. Vervolgens deed zij de condoom in haar mond met het zaadreservoir tussen haar tanden. Zonder handjes begon ze mij te pijpen waarbij ze met haar lippen in 1 beweging het condoom over mijn stijve roede wist uit te rollen.

Ondertussen keek ik in standje 69 uit op haar schaamlippen. Heerlijke ranke lipjes zoals je verwacht bij een verfijnde petite. Ze liet zich heerlijk beffen. Haar klitje werd hard en haar lipjes gingen wat wijder staan waardoor ik heerlijk haar roze schede kon bekijken. Bij het kneden van haar billen maakte haar lipjes natte smakkende geluiden.

Haar blik werd zachter en ze keek mij heerlijk aan terwijl mijn harde lul diep bij haar naar binnen gleed.
Ik wil niet opscheppen, maar mijn staaf is wel XL. Ruby kwam bij mij 'on top' en ik was verrast dat mijn hele schacht in deze petite verdween. Ze bewoog met gevoel waardoor ik goed kon voelen dat door de penetratie haar schede nog natter werd.

Uiteindelijk omgedraaid en in missio verder gegaan. Wederom penetreerde ik haar diep en zag haar buikje bewegen door mijn stijve harde pik. Uiteindelijk drukte we onze lichamen tegen elkaar aan, haar enkels in mijn knieholtes, mijn zware ademhaling in haar nek. (ze houdt niet echt van zoenen).

Ik kwam super lekker klaar. Het condoom was zo zwaar door de hoeveelheid sperma dat deze bijna afging bij het terugtrekken. Gelukkig voor haar, ik had wel een Ruby 2 willen maken. 🤪

Wat in andere reviews ook wordt geschreven. Ruby is behalve een heerlijk lust object ook een dame waar je een goed gesprek mee kan hebben. Ze is rustig, luistert en durft aandachtige vragen te stellen. Ze is super relaxt en je hoeft niet bang te zijn dat ze over haar grens gaat. Als persoon een dame en zeker geen meisje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan