Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb je een dm gestuurd.Iemand een nummer van haar? Ik wil geen account op SJ aanmaken. DM natuurlijk! Alvast bedankt
Daar sluit ik me bij aan.leila heeft alles om een man helemaal gek te maken werkt geheel ontspannen vriendelijk verzorgd en erg geinteresseerd
elke keer denk ik weer vindt nooit een betere meer ze ziet er prachtig uit en ontvangt je als of je haar vriendje bent die 3 maanden van huis is geweest
vanavond bij mij en o wat zoent ze heerlijk ook wat pijpt ze heerlijk zonder cd zelfs zo lekker dat ik haar de gang liet gaan en na langere tijd voerde ze het tempo
van deeptroath op met als gevolg een kallende ontlading in haar mondje
wie leila niet kent is nog nooit echt lekker verwent !!
Aawh lieverd,bijna een alarmerend bericht van ons aller leila per watsapp
dat ze ons wilde mededelen dat ze tot 1 januarie nog werkt
en daarna ga ik dit vak voor goed verlaten
ze heeft er lang over nagedacht maar er moeten keuzes gemaakt worden !!
liefs van leila
Omdat ze daar niet meer werktLink werkt niet. Ben nu wel benieuwd geworden.
Je mag me een bericht sturen xLink werkt niet. Ben nu wel benieuwd geworden.
Nasty! Ben voorzichtig met delen van je privé nummer en zorg dat niet iedereen alles kan zien. Want je weet maar nooit zie je maar weer.Ok normaal doe ik dit niet en heb tegen mijn klanten altijd gezegt wil dat er discreet met mn prive nummer wordt omgegaan maar @powerpoint slaat prive fotos van mijn whats app van zowel mij als mn kinderen op en ben niet gediend van pedofilie
Ja was al heel voorzichtig met mn nummer en had dit ook nooit verwacht want ieder ander heeft wel gewoon discretie en respect omdat ze weten dat het een prive nummer is.Nasty! Ben voorzichtig met delen van je privé nummer en zorg dat niet iedereen alles kan zien. Want je weet maar nooit zie je maar weer.
Tsja mannen zijn soms rare wezens als het op seks aankomt. Dan vervagen de grenzen en lijkt alles geoorloofd.Ja was al heel voorzichtig met mn nummer en had dit ook nooit verwacht want ieder ander heeft wel gewoon discretie en respect omdat ze weten dat het een prive nummer is.
Maar chantage doe je niet als je zegt verwijder pas als je bij mij komt.
Ik ga in iedergeval aangifte doen.
JIj wist dondersgoed dat dit mijn prive nummer was en dat ik daar niet van gediend was dat heb ik jou meerdere malen verteld ook toen ik bij jou was en je het lef had om te vragen of je mocht filmen omdat dit bij een andere wel mocht.Bedenk wel dat leila zelf persoonlijk de foto's van haar kinderen op status heeft gezet dan is het heel makkelijk om er een screenshot foto van te maken dit had ze zelf persoonlijk kunnen weten !!
En deze foto's heb ik naar leila gestuurd en niemand anderst !!
Als ik jou redenatie volg, is het maar te hopen dat je buren de deur niet open laten, want dat geeft jou het recht het huis te plunderen.Bedenk wel dat leila zelf persoonlijk de foto's van haar kinderen op status heeft gezet dan is het heel makkelijk om er een screenshot foto van te maken dit had ze zelf persoonlijk kunnen weten !!
Inmiddels alles verwijderd
AmenBeetje te laat nu he? Je maakte duidelijk de overweging om haar te confronteren dat je toch het e.a op haar had en als ze langs zou komen het "dan verwijderd zou worden" - kerel..
Iedere DVP die de stap maakt om dit werk te doen kan niet met alles rekening houden. Dat ze niet haar privacy genoeg beschermd is voor jou geen enkele reden of argument om vervolgens zaken op te gaan slaan, melding(en) te maken bij de bank en wat nog meer met bullshit.
Je hebt gewoon van vrouwen af te blijven en behoort hun privacy te respecteren. Als je dat niet kunt moet je niet aan DVP's beginnen - van mij part zet ze haar aangifte door.
Ik heb genoeg gevallen zoals die van jou gezien hoe dat van kwaad naar erger is gegaan. We moeten daar voor waken en het geeft jou geen enkel recht om het persoonlijk te maken door haar te confronteren met haar gezin.
Van mij part schopt @admin je ook van dit forum af, en waarschuwt iedereen jou ook voor je praktijken dat je absoluut niet te vertrouwen bent.
Geldt ook hier - prive nummers geven, moet je gewoon niet doen.
Ga je diep schamenBedenk wel dat leila zelf persoonlijk de foto's van haar kinderen op status heeft gezet dan is het heel makkelijk om er een screenshot foto van te maken dit had ze zelf persoonlijk kunnen weten !!