Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee ik reageerde op powerpoint en toen stond zijn recensie erbij was niet de bedoeling daarom heb ik het verwijderd.Opvallend dat Leila een recensie over zichzelf publiekelijk publiceert (zie hierboven)...
Ja binnenkort!Heb toevallig een ad? Dan kan de titel aangepast worden.
Er is geen telefoonnummer op deze pagina.
goed gezien. ook op haar twitterprofiel geeft ze aan dat je alleen per mail een afspraak kan maken. daar zal ze haar redenen voor hebben. waarom ze een andere naam heeft op sj is me echter duister, op twitter is het nog wel leila namelijk.Er is geen telefoonnummer op deze pagina.
Zie ik het goed?
Klopt omdat ik op sexjobs met mn echte naam een ander soort klanten aantrek die ik liever niet heb.goed gezien. ook op haar twitterprofiel geeft ze aan dat je alleen per mail een afspraak kan maken. daar zal ze haar redenen voor hebben. waarom ze een andere naam heeft op sj is me echter duister, op twitter is het nog wel leila namelijk.
Heeft ze een kaal poesje?Vanmorgen na veel te lange tijd weer eens bij Leila langs geweest. Had al verschillende keren een afspraak met haar proberen te maken maar onze agenda's matchen maar niet,tot vandaag dus.
Leila, de pijpkoningin zo mag ze van mij wel genoemd worden!! Als je nooit door haar bent gepijpt dan ben je niet gepijpt,vind ik. Dus,net zoals de 1e keer bij haar (nog bij Dynamiteprive) niet aan intiem toegekomen omdat het orale gedeelte wel zo lekker is dat je nergens anders meer behoefte aan hebt. En als je de optie pzc (50 euro) neemt,mag je ook heerlijk in haar mondje klaarkomen. Lekkerder gaat het niet worden!
Leila, een fijne vakantie en tot de volgende keer!
Mod.Kun je dit topic misschien verplaatsen naar Priveontvangst Utrecht?
Ze heeft idd.een heerlijk kaalgeschoren poesje.Heeft ze een kaal poesje?
zie #50 van deze thread...Iemand een nummer van haar? Ik wil geen account op SJ aanmaken. DM natuurlijk! Alvast bedankt
Waarom zou je daarvoor een account moeten aanmaken?Iemand een nummer van haar? Ik wil geen account op SJ aanmaken. DM natuurlijk! Alvast bedankt
Zonder account kun je geen SJ DM sturen.Waarom zou je daarvoor een account moeten aanmaken?