Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee over haar vakantie plannen ?
Het zou jammer zijn de trip naar Den Haag tevergeefs te maken...

//Edit mod: betreft Sandra, Geleenstraat. Bericht plus reacties hieronder verplaatst vanuit topic dame naar hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan sta jij op de zwarte lijst bij Sandra.
Ik zou niet weten waarom.
Ik bezoek haar minder dan vroeger omdat Den Haag ver is voor mij.
Ik val haar niet lastig met berichten, alleen eens om te vragen als ze werkt en ik vraag tijdens de sex niets speciaal.
Soit, het zou jammer zijn mocht ik op haar zwarte lijst staan maar ik zou niet weten waarom...
 
Ik zou niet weten waarom.
Ik bezoek haar minder dan vroeger omdat Den Haag ver is voor mij.
Ik val haar niet lastig met berichten, alleen eens om te vragen als ze werkt en ik vraag tijdens de sex niets speciaal.
Soit, het zou jammer zijn mocht ik op haar zwarte lijst staan maar ik zou niet weten waarom...
Gewoon een berichtje sturen, meestal stuurt ze er wel een terug al is het wat later.
 
Nee hoor, ik zie blauwe vinkjes.
Ik zou niet weten waarom ze me zou blokkeren ook.
Ik heb haar altijd goed behandeld en meer dan correct betaald.
Nu geen probleem hoor, ze is niet verplicht me te antwoorden.
Het is een vrije wereld.
Veel van deze meiden zijn vaak erg slordig met contacten.
Lezen slecht of niet en zijn soms ook niet best in de Engelse taal lezen/schrijven.
Houden vaak ook niet bij welk nummer van wie is en krijgen vaak heeeel veel (onzin) berichtjes.
Moraal van dit verhaal, niet te persoonlijk aantrekken.
 
bij 4k2 en 4K3 stonden Lorie en daarnaast de mooie Ariana met bril bij 5k stond Irina, daar links van haar buuvrouw en daarnaast Vicky weer aanwezig. Ik weet niet of ik het goed heb gezien maar ik zag de Iraanse dame bij 8K staan volgens mij hebben meer broeders haar gezien die 100 euro voor een half uur vraagt, voor de rest heb ik, Ik zag helemaal geen dames bij K10 uitgestorven, en helemaal achterin was de uiterst blonde Anna weer aanwezig bij 38K2
bij de lekker katte kop zag ik de mooie Erica met zwart haars taan
 
Zitten er ook Marrokaanse/Arabische vrouwen in de raambuurten van Den Haag?
Layla in de Geleenstraat 98 k3 is half Marokkaans.

In de Doublet heb je Coco uit Iran, en Turkse Ebru.


 
Ik zou niet weten waarom.
Ik bezoek haar minder dan vroeger omdat Den Haag ver is voor mij.
Ik val haar niet lastig met berichten, alleen eens om te vragen als ze werkt en ik vraag tijdens de sex niets speciaal.
Soit, het zou jammer zijn mocht ik op haar zwarte lijst staan maar ik zou niet weten waarom...
Veel dames beantwoorden berichten niet als ze werken, of druk zijn. Sommigen worden overstelpd met berichten, en iedere dame heeft daar een andere handelswijze daarin waar zij zich prettig bij voelt, wat wij daar ook van vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan