Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je toevallig of ze er was deze week?Die zie ik nooit overdag.
Rond 1400 niet meer gezien helaas .Jurgitta is aanwezig, Geleenstraat 100 b1.
Toch wonen er een paar mensen, en je hebt geen last van autoverkeer voor je deurWie wil daar nou wonen, in de Geleenstraat zelf, de hele dag dat gajes voor de deur
Laura start om 18u en was er afgelopen vrijdagavond nogWeet iemand Hoelaat Laura (kinky) begint vandaag op zondag. Is ze er al of begint ze in de avond pas?
Dat is Karin.Vandaag een columbiaanse dame gezien op geleenstraat 110pk7
Ik schat haar ergens rond 45
Ze was rondborstig hoogblond en deed haar latex rokje omhoog en liet haar geschoren doos uitvoerig zien
Heeft iemand ervaring met haar?
Zag er wel lekker hoerig uit
Vandaag een columbiaanse dame gezien op geleenstraat 110pk7
Ik schat haar ergens rond 45
Ze was rondborstig hoogblond en deed haar latex rokje omhoog en liet haar geschoren doos uitvoerig zien
Heeft iemand ervaring met haar?
Zag er wel lekker hoerig uit
Dankjewel voor je reactieDat is Karin.
Altijd maar dat gezeik van die omwonenden, maar concreet hebben ze niks. Stiekem gaat het allemaal om de waarde van hun woningen omhoog te krijgen door de prostitutiestraat te sluiten.
Alina heb ik niet meer gezien helaas.Ik heb Alina (Geleen 110k2) al een poos niet gezien. Weet iemand of ze op vakantie is of dat ze gestopt is?
Luisterhof jij hebt haar telefoonnummer, dus geen bullshitIemand een idee over haar vakantie plannen ?
Het zou jammer zijn de trip naar Den Haag tevergeefs te maken...
Inderdaad, ik heb haar nummer maar ze beantwoord mijn appjes nietJij hebt haar telnrDus geen bullshit
Luisterhof jij hebt haar telefoonnummer, dus geen bullshit
Nee hoor, ik zie blauwe vinkjes.Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik
Dan sta jij op de zwarte lijst bij Sandra.Inderdaad, ik heb haar nummer maar ze beantwoord mijn appjes niet
Ik zou niet weten waarom.Dan sta jij op de zwarte lijst bij Sandra.
Gewoon een berichtje sturen, meestal stuurt ze er wel een terug al is het wat later.Ik zou niet weten waarom.
Ik bezoek haar minder dan vroeger omdat Den Haag ver is voor mij.
Ik val haar niet lastig met berichten, alleen eens om te vragen als ze werkt en ik vraag tijdens de sex niets speciaal.
Soit, het zou jammer zijn mocht ik op haar zwarte lijst staan maar ik zou niet weten waarom...
Veel van deze meiden zijn vaak erg slordig met contacten.Nee hoor, ik zie blauwe vinkjes.
Ik zou niet weten waarom ze me zou blokkeren ook.
Ik heb haar altijd goed behandeld en meer dan correct betaald.
Nu geen probleem hoor, ze is niet verplicht me te antwoorden.
Het is een vrije wereld.
Ik zou het graag willen weten voor a.s. donderdag, en tot hoe laat is "overdag"?Kelly is donderdag en zaterdag overdag aanwezig