'Een echte aanrader voor de Baffende Beffers : zij die gaan zijn Boffers' .
Eind maart en begin april heb ik bezoekjes afgelegd bij Sandra die me "beter dan goed' zijn bevallen moet ik zeggen. Beiden eigenlijk een identieke top ervaring en vandaar geheel tegen mijn gewoonte in, deze keer een 'iets' langere recensie
.
In eerdere berichten en recensies stonden tegenstrijdige berichten wat er nu wél en niét op het repertoire staat bij deze kleine meid. Ik wilde wel eens weten hoe of wat , want het leek me een gewillige meid en dat bleek ook zo te zijn. Voor mijn eerste bezoek hadden we al uitgebreid gekletst en mijn 'liefhebberij' uitgebreid besproken . Ze verzekerde me toen dat ze zeer zeker een liefhebster van 'de Bef' is en dat ze dan zelfs meer dan eens ....
Ik zei dat ik het wel zou zien wat het ging brengen en afgesproken dat ik 'binnenkort' dan langs zou komen. (en daar zou zei ook wel haar twijfels over hebben ...)
Een paar weekies later langs gegaan en zodra ze me zag begon ze meteen te lachen en vroeg me binnen te komen. Graag , maar alleen als je nóg weet wat we afgesproken hebben en ze gaf inderdaad een perfecte samenvatting van het besprokene.
Zodoende vol verwachting haar kamertje in, waar flink wat attributen in allerlei kleuren en maten op een rij stonden. Over een 'luie' stoel hingen ook een paar latex pakjes/jurkjes. Ze vertelde dat op verzoek wel 1 of andere "stoute" wensen vervuld kunnen worden ..... nou , ik sloeg maar ff over . De liefhebbers kunnen zich volgens mij wel vermaken met die dingen ...
Na een uitgebreide voor-was , nam ze gelukkig geen blad voor de mond maar wel meteen mijn parate staander in haar mond. Dit zou ik niet lang volhouden dus zij in de rugstand en ik eerst effies met de vingers aan de gang die ze als een echte "juf" beetpakte en me liet zien hoe ze het graag had: langzaam glijdend over haar buitenkant-lippen lag ze te 'spinnen". Dat ging gestaag door
toen tongmans het overnam om afwisselend de Baf en de Bef uit te voeren, waarbij mijn hoofd bij tijd en wijle flink beet gepakt werd. Dat was met recht koren op mijn molen : goh wat is het toch een fijne hobby.
Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten en clitoraal wederom op zoek naar mijn lap vlees en zuigende lippen. Zoals een goeie sporenzoekster betaamt, vond en kreeg ze waar ze naar op zoek was. Het kon natuurlijk niet de hele dag doorgaan dus nu 'gedwongen' in de overbekende 2 draaibare cijferige stand moest ik een synchroniserend slot ondergaan waarbij onze monden door elkaars sapjes bevochtigd en gevuld werden.... Een verrassend overheerlijk slot was dit
Na de daad helemaal geen haast van haar kant en gezellig gekletst over 'hier en daar' , hobby's , muzikale voorkeur (noem Al Jarreau en je maakt een goede beurt bij haar - letterlijk en figuurlijk) terwijl ze op haar hurken haar beide in- en tevens uitgange-tjes voorzag van frisse reinheid.
Een erg hygiënische meid : pet en hoed af !!
Bij het verdere na-beppen wilde ik toch ook wat meer weten over haar 'stoute' dienstverlening met 'speciale' kleding en vroeg ik nog of zijzelf ook die kolosale Dikke Grote Dildo bij haar naar binnen propte? Wat dacht je zelf kreeg ik lachend te horen: "als jouw 2 vingers ' nèt aan ' passen hoe krijg ik dat apparaat dan naar binnen ?" Wel ff gelachen hoe ze vertelde hoe die "reus" bij een liefhebber naar binnen te werken. Ik ben benieuwd of het bij 1 van de liefhebbers gelukt is en zonder uit zijn hol te scheuren ....
Vanaf midden april is ze voor meerdere weken terug naar CR , haar zonnige geboorte oord.
Als ze weer werkt, dan is dat 6 dagen in de week. Van ongeveer 12 tot 23 uur en NIET op zondag net als 'Kortjakje' .
Een melding van één van jullie als ze weer gesignaleerd wordt , zal meer dan welkom zijn.
Sandra is een echte genietster en geeft je wat ze belooft en dat met inzet en goede service. Ook belangrijk vind ik dat ze daarbij vrolijk en gezellig is. Voor degenen die haar naam vergeten : kijk maar eens op de spiegel die naast het bed hangt ....
Het enige minpunt vind ik die hele grote kont van haar die ik niet bij de rest van haar lichaam vind passen .... Smaken verschillen en er moet per slot van rekening toch wat te zeuren zijn hè? Om die dikke kont kan ik niet om- en doorheen kijken, maar er wel mijn ogen voor sluiten : dat is niet zo moeilijk, want genietend knijp ik bij haar toch sowieso een oogje dicht
Een echte aanrader voor de Baffende Beffers : zij die gaan zijn dus echte Boffers
Ik wat kwijt ,
En zij wat rijk