Bezoeker508
Newbie
- 15
- 07/11/23
- 1
weet iemand wat haar werkdagen/tijden zij
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenniet voor het een of ander, maar volgens mij staat ze al ruim tien jaar op die kamer. Ze hoort haast bij het meubilair van de de Doubletstraat. Ik denk dat er zelfs nog wel oude recensies van haar staan op Hookers.nlmaar communicatie is goed voor iemand die 5 jaar in Nederland woont.
Ik zou zeggen, ga daar staan met een telraam en leef je uitAfgelopen Dinsdag voor de 3e keer bij Sandra binnen geweest,
Ik vind dat het aanbod steeds minder word en lelijker,
Maar met Sandra heb ik een klik,
Gezellig, half Nederlands en half Engels gesproken,
Pijpen zeer goed, behoorlijk deepthroat, net niet helemaal erin.
Neuken doggy en afmaken in missionaris waarbij ik lekker hard kon stoten.
Geweldige stevige kont , ze is maar 1.60 maar echt stevig zonder dat ze dik is.
Ik vraag me ooit af hoeveel klanten ze per dag heeft, ik denk gemiddeld 2 per uur, iemand een idee hoeveel de betere dames schoren per dag?
€40 voor al de genoemde handelingen ik geloof hier niets van. Eerder €140Afgelopen Dinsdag voor de 3e keer bij Sandra binnen geweest,
Ik vind dat het aanbod steeds minder word en lelijker,
Maar met Sandra heb ik een klik,
Gezellig, half Nederlands en half Engels gesproken,
Pijpen zeer goed, behoorlijk deepthroat, net niet helemaal erin.
Neuken doggy en afmaken in missionaris waarbij ik lekker hard kon stoten.
Geweldige stevige kont , ze is maar 1.60 maar echt stevig zonder dat ze dik is.
Ik vraag me ooit af hoeveel klanten ze per dag heeft, ik denk gemiddeld 2 per uur, iemand een idee hoeveel de betere dames schoren per dag?
Volgens verhaal was het maar een normale p+n…rest zal dus wel niet goed ingevuld zijn€40 voor al de genoemde handelingen ik geloof hier niets van. Eerder €140