WINGMAN
Op de 8e van de 4e was het hoog tijd om m'n vrijkaartje voor Samya te verzilveren en baklava kruimels te zoeken. De afgelopen tijd kwam het er maar niet van, doordat ik aangetrokken werd naar het drielandenpunt.
Maar nu was het eindelijk zo ver. Een paar dagen ervoor had Purrfect via de PB me er nog aan herinnerd of ik zou gaan. Dus zo afgestemd om elkaar gezelschap te gaan houden, als de dames dat niet zouden doen
Hoewel ik op tijd was vertrokken had ik wel effe pech. Zowel met een lading vogelschijt die eerst can m'n roestbak af moest, files in Nederland én files in Duitsland, waardoor ik pas rond 12:45 de parking op draaide.
De receptioniste nam het vrijkaartje in ontvangst, waarvoor dank aan jury Partycrasher, een andere forum en club.
In de catacomben wezen omkleden en douchen. Bij het afdrogen kreeg ik even een ongemakkelijk Theo's gevoel toen er een ijsbeer nogal dichtbij achter me bleef staan kijken.
Gelukkig bleek het Purrfect te zijn die stond te wachten tot ik klaar was om me te begroeten.
We hadden elkaar al lange niet meer gezien. Ideaal om tijdens een brunch bij te praten. Het restaurant voorziet je op verzoek van een eitje naar wens.
De rest van het ontbijt was simpel vergeleken met sommige andere clubs, maar smaakte prima.
Het viel me op dat vergeleken met m'n vorige bezoek er veel meer dames aanwezig waren. Ik telde een stuk of 20 zeehondjes, waarvan de meeste languit luierend op de banken lagen te kletsen met elkaar.
Na tijdens het kletsen wat uitgebuikt te hebben, en er geen dame aanwezig was die onze aandacht trok, besloten we om even samen wat te relaxen.
We namen de trappen en liepen door de lange gang om bij onze kamer te komen. Daar ontdeden we ons van de badjas en legden handdoeken neer. Daarna konden we aan de slag om heerlijk te genieten van onze tijd samen in de kamer. We namen onze favoriete positie aan. Purrfect wilt altijd graag onderop. Prima, ik ben de moeilijkste niet.
Helaas moet Purrfect nog wat werken aan z'n uithoudingsvermogen, want de fun samen duurde helaas maar zo een tien minuutjes. Bezweet en buiten adem verliet ie de kamer, terwijl ik nog langer door wilde gaan.
De suggestie van em voor een derde heer erbij de volgende keer vind ik wel een goeie. Hoe meer beren, hoe meer vreugd.
Voordat jullie verkeerde ideeën krijgen, ik bleef dus alleen achter in de sauna
Tijdens het afkoelen nog kennis gemaakt met 3 Indiërs die hier de toerist kwamen uithangen. Die vroegen of Pasha nog wat was, maar ik adviseerde ze tot in de avond te blijven aangezien de club dan pas tot leven komt. Geen idee overigens of Pasha de moeite waard is.
Maar het leek er op dat het een goeie tip was, want ze hadden allen gekamerd. En 1 van hen zelfs 4 keer.
Enfin, na een super triple sauna setje ging ik in de rust kamer even een dutje doen. Beetje kletsen met Purrfect die er ook lag. Overdag is dat goed te doen met een ontspannend wellness muziekje op de achtergrond.
Een dutje en wat dromen verder werd het tijd om rond 16:00 te checken hoe het met de wisseling van de wacht staat.
Want terwijl de eersten van de avond ploeg binnen vloeit, kunnen de meiden van de ochtend ploeg rond 15 uur even pauze nemen. Hetzelfde zie je volgens Purrfect ook bij Zuster club Mondial gebeuren.
Gevolg is wel dat er een dip in line up ontstaat. Langzaam aan groeit de line up, maar ik had al een afspraakje staan dus ik keek het allemaal rustig aan.
Om klokslag 18:00 het buffet aan te vallen. Er wordt hier voor je opgeschept uit 6 warme bakken en wat rauwkost. Ik had wat aardappel en wat vlees wat deze veelvraat prima smaakte. Naar baklava kruimels hoefde ik niet te zoeken. Integendeel, er waren van die super size driehoeken met pistache, waar ik er maar liefst 2 van had verorberd. Ik kon mijn buikomvang per hap zien toenemen!
Na in de rustruimte uitgebuikt te hebben kwam ik er achter dat m'n afspraakje helaas niet door zou gaan. Dat zou stressen gaan worden. Normaal zou ik al lang m'n kamertje gemaakt hebben. Maar nu moest de jacht dus nog op gang komen.
Best een aantal mooie dames gespot. Maar tijdens de onderhandelingen liep het tot viermaal toe telkens spaak. Deze Dagobear had namellijk geen zin om 100 neer te leggen om van het honingpotje te snoepen.
Gelukkig had mijn wingman Perfect nog een tip voor me. Een kameraad van em had namelijk goeie ervaring met het honingpotje van Lisa, zonder gedoe. Dus toen ze terugkwam gelijk op afgestapt. En het bleek een goeie tip, want op 't kamertje heerlijk van elkaar genoten. Het leek wel korter als een half uurtje te zijn geweest. Als ik de prijzen uit het verslag van Purrfect mag geloven krijg je er tegenwoordig voor 5 tientjes nog maar 20 minuten. Dat leek wel overeen te komen met m'n ervaring.
Erna nog een sauna rondje gedaan om even bij te komen van alles en afscheid genomen van Purrfect. Achteraf las ik dat hij helaas minder geluk had met zijn keuze. You win some, you lose some blijkt ook maar weer in het saunaclubwereldje te gelden
Hoe dan ook, het was een aangenaam dagje met goed gezelschap en een leuke kennismaking met een voor mij nieuwe dame.
Ik weet niet meer op welk moment het precies was, maar gedurende de avond nog een vergeten sleutel naar de receptie gebracht. De locker was vol en er stak een briefje van €50 uit z'n schoen. Misschien een vroeg Sinterklaas cadeautje?
Volgens mij het de baas die mee liep om de locker te controleren. Toevallig stond er een schoonmaker de vuile was op te halen en grapte hij of ik geen baan wilde met m'n scherpe blik. Dan kon hij deze nietsnut ontslaan, omdat ie de vergeten sleutel had gemist