Recensie Briana, Den Haag, Doubletstraat 18 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
437
26/12/21
350
20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Briana is een prachtige volslanke meid van begin 20. Ze heeft Roemeens spaanse roots en werkt nog niet zolang in NL. Je kan ook extras bij haar boeken zoals pijpen zonder en beffen.

Ze viel meteen op door haar lange haren die over haar kont vallen. Verder heeft ze een stel mooie borsten met tepelpiercings.

Leuke meid en houd wel van een praatje. Volgens haar spreek ze niet goed engels maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Je kan best een redelijk gesprek met haar haar voeren.

Pijpen was erg goed je mag zelf aangeven of je het snel of langzaam wilt. Ze doet het vol passie en moest haar echt remmen anders was ik al klaar gekomen.

Standaard standje gedaan eerst bovenop en toen doggy. Wat een heerlijk meid. Ik ga zeker nog een paar keer terug. Ze is erg gevaarlijk.

Is zij er nog want was laatst in het weekend maar haar niet meer gezien. Dacht ik kijk bij geleen of zij daar was maar heb haar ook daar niet gezien. Weet iemand waar zij is of is zij ook orthodoxe pasen aan het vieren in Roemenië.

Terug
Bovenaan Onderaan