Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVan mij moogt ge daar blijvenIk ben terung in Knokke tot Maandag
Ik heb ooit het genoegen gehad met je een afspraak te kunnen maken in Edegem , maar toen ik binnen kwam en mij moest verfrissen had je meer aandacht voor je gsm dan voor mij wat ik toen ook heb gemeld en kreeg als antwoord ga alvast maar de steile trap naar boven ik kom zo , dus voor mij eenmalig !Oostende this week Bekijk bijlage 162658
Ik was inderdaad een antwoord aan het sturen terwijl jij in de douche was. Zodra we begonnen te sexen heb ik mijn telefoon weggelegd.Ik heb
Ik heb ooit het genoegen gehad met je een afspraak te kunnen maken in Edegem , maar toen ik binnen kwam en mij moest verfrissen had je meer aandacht voor je gsm dan voor mij wat ik toen ook heb gemeld en kreeg als antwoord ga alvast maar de steile trap naar boven ik kom zo , dus voor mij eenmalig !
No. I wrote you already when I was thereAre you still there?
Bedankt voor de Lieve woorden, ik ben terug in Oostende op 26 Augustus voor een weekje. Hopelijk kunnen we elkaar terug ontmoeten....geweldigGisteren in Oostende bezocht. Heel aangenaam uurtje (we zijn wat uitgelopen qua tijd)
Очень хороший
I don't know ,maybe some days in August or SeptemberWhen will we be back in Antwerp?
I don't know ,maybe some days in August or September
I am not in Belgium now but I will be back in Bruges from 19 to 26 August and from 26 .08 to 2 September in Ostende. Maybe I also rent something in Hulshout or Geel. No idea, it's hard to get a property in Belgium. Mostly there are shared apartments and houses with 2 -5 ladies inside and they work 24 h taking everything who contacts them. I did some places like that, but it's hard to sleep with mega noise at nights and most of clients don't look safe to me. A lot of dodgy foreign guys come there. I am not surprised at all, these places are constantly robbed. But as I told it's mostly ladies fault for accepting everything whole day and night.Hi Samantha, how can I reach you to make an appointment?
I am in Berchem since now till 19 August . Private apartmentWhen back in Antwerp?
Contact me by phone about prices and servicesHey what is the price mostly for a half hour?
I don't know yet. But I will post on forum when I am come backWhen will she be back in Antwerp?