Waar in Antwerpen ongeveer?Lieve heren
Ik ga morgen naar Antwerpen voor 3 dagen , vandaag ben ik de hele dag in Edegem
Sorry voor de wijziging in mijn agenda
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar in Antwerpen ongeveer?Lieve heren
Ik ga morgen naar Antwerpen voor 3 dagen , vandaag ben ik de hele dag in Edegem
Sorry voor de wijziging in mijn agenda
Antwerpen South. I will send you my street name by PMWhere in Antwerp approximately?
I would like to go to Gent but I don't know what I can rent for myself there.@Samantha , do you have plans to receive near Aalst/Gent in the future?
I am not in Belgium right now. I don't know when I will be in Wachtenbeke again . As soon as I know it I will post my travel plan here ,on forum. XSamantha when will you be online again and are you still in Wachtebeke?
Nog steeds die aardige onveilige trap , naar boven in EdegemDeze middag een bezoekje gebracht na twijfelen of ik wel iets ging doen omdat ik zo vermoeid was van een periode slecht slapen en dan meestal wel eens de date op een sisser uitloopt.
Wel, heb het me zeker niet beklaagd.
Direct antwoord gekregen op mijn vragen, opgefrist en vertrokken. Ben wel beetje bekend in Edegem, dus wist direct waar ik moest zijn, beetje geluk ook met het weer, droog kunnen aankomen na een kleine wandeling. In het naar huis gaan was het wat anders.
Binnengekomen, vriendelijk ontvangen, kreeg zelfs complimentje dat ik zo goed op tijd was, 5 minuutjes voor afgesproken uur. De geldzaken geregeld, ook daar voor de ordelijkheid even opgefrist en mond gespoeld. Toen ik buitenkwam stond ze klaar om zichzelf te gaan wassen, kon ik al zien dat dit een goede keuze was geweest, mooie dame met rondingen op de juiste plaats. Naar boven op de trap en na paar minuutjes was ze er ook, nog beetje gezellig gemaakt met kaarsjes en dan mee op het bed op een propere handdoek.
Had beetje andere volgorde in gedachten ( heb door mijn beperking een licht vastgesteld scenario) maar dit was eigenlijk beter. Na een minuutje of 2 babbelen, kwam ze dichterbij en begonnen we te zoenen en tongzoenen, beetje haar lichaam verkend met de handjes. Toen mocht ik me neerleggen en begon ze met pijpen, heerlijk gewoon, er werd niets overgeslagen, eikel, schacht, de ballen, alles kreeg een lekkere behandeling met tong en mond, was echt aan het genieten. Voldoende variatie en ze neemt haar tijd. Na een uitgebreide sessie, was het mijn beurt, met een lekker accent vroeg ze "you want to lick me?". Dat laat ik me geen 2 keer zeggen, mijn favoriete hobby. Ging op haar rug liggen en heb haar uitgebreid een wederdienst gegeven, waarvoor ik nog complimentjes achteraf heb gekregen.
Na haar genot was het weer aan mij en ging dat mondje weer naar beneden en daar gingen we weer zalig, dacht op bepaald moment ja als ze nu nog doordoet spuit ik alles in haar mond.
Net dan kwam ze recht en vroeg ze voor intiem, ik zei ok zullen proberen en ze deed condoom erop. Dacht bij mijzelf nog even, nu is het gedaan ( ik ga meestal niet intiem, niet mijn eerste keuze en ook omdat meestal eens het jasje erop zit, ik een van de gelukkigen ben waar die dan redelijk onthard en het dan om zeep is en intiem niet meer lukt en soms dan klaarkomen op andere manieren ook niet meer). Deze keer niet, ze had me zeker goed opgewonden en ge-edged want bleef goed stijf en zelfs nog even heel rustig gedaan toen ze bovenop kwam zitten omdat ik het gevoel had iedere seconde te spuiten, binnen de 2 minuten met nog wat zoenen en tongzoenen, kon ik me toch niet meer houden en heerlijk klaargekomen.
Ter afsluiting nog een goede rugmassage gehad, wat de ontspanning compleet maakte, terwijl we praatten over vroegere werkplekken enzovoort. Beneden beetje opgefrist, aangekleed met nog een babbel en dan vertrokken.
Aangename dame, verzorgd, goede service en zeker geen rush zoals ze al aangeeft, de geboekte tijd werd zeker voldaan in de slaapkamer. Opfrissen en alles daarnaast werd niet in tijd meegerekend, in tegenstelling tot bij vele andere.
Conclusie is, volgende keer als ze in de buurt is, ik boek een afspraak.
No. Just skip meDoes she swallow everything properly?