Logisch!Ja daarom is ze naar huis.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLogisch!Ja daarom is ze naar huis.
sommige mannen doen ook stoer he
Japie zeker. Zijn posts vind ik altijd grappig.sommige mannen doen ook stoer he
Jammer dat je binnen geen foto's mag makenRuby is weer terug! Zou wel aanraden om over een paar dagen te gaan. Er staat echt letterlijk continue een rij voor haar deur. Mensen maken onderling ruzie wie er eerst mag als de gordijntjes open gaan..
Zag ze ook al als een dolle beer op de ramen bonzen.Ruby is weer terug! Zou wel aanraden om over een paar dagen te gaan. Er staat echt letterlijk continue een rij voor haar deur. Mensen maken onderling ruzie wie er eerst mag als de gordijntjes open gaan..
Echt? Kan toch niet… of zouden er mensen zijn die dat als fetish hebben?Zag ze ook al als een dolle beer op de ramen bonzen.
Wat super vervelend zeg! Waar was de uitbater. Die moet op zulke momenten toch z'n verantwoordelijkheid pakken!Zag ze ook al als een dolle beer op de ramen bonzen.
er zit een mannetje van in de 70 die de boel in de gaten moet houden wat kan die doen en het interesseert hem niet trouwens die uitbater ook niet denk alleen maar aan geldWat super vervelend zeg! Waar was de uitbater. Die moet op zulke momenten toch z'n verantwoordelijkheid pakken!
Mooie recensie! Heb haar al zo vaak gezien, maar nog nooit binnen geweest. Wie weet toch ooit maar eens proberenIk werd vandaag hitsig wakker en na wat matineuze verplichtingen begon ik aan Ruby te denken.
Ze is terug van een lange vakantie, en ondanks mijn plannen om overmorgen naar Venus in Hamminkeln
te gaan wilde ik vandaag even van bil. Kan ik gewoon niks aan doen .
Tegen 11en was ik al in Escape en Ruby's rode lampje was aan en de gordijnen dicht, dus ze was er. Ik denk
dat iemand een lange sessie met 'r had want tegen 12 waren de gordijnen nog steeds dicht. Ik ben even
gaan lunchen, en toen ik terugkwam waren Ruby's gordijnen open maar hield ze de deur dicht. Ik zwaaide
even en liep een rondje toen ik een wandelaar zag aankloppen en toen deed ze open, en bleef de deur ook
open. De andere viespeuk liep weer weg… Dus ik greep mijn kans.
Een half uurtje afgetikt en even bijgekletst tijdens het uitkleden en opfrissen. Prima gesprekje even. Ruby's Engels is erg goed. Op het bed
hebben we elkaar even lekker opgewarmd. Ruby keek me lief aan en we hebben wat gelachen. Ik had er zo'n
zin in en ik mocht Ruby's prachtige kleine kale poesje even lekker likken. Heerlijk.
Na het beffen heb ik haar rustig in missio geneukt. Ze deed het condoom heel langzaam om en zelfs dat voelde goed. Is dat een nieuwe skill van haar ofzo?
Ruby keek me weer lief aan en kreunde zachtjes. Dat doet
ze heel overtuigend, niet zo overdreven, en precies naar mijn smaak. Ze voelde zo lekker strak en nat voor kleine Marco dat die keihard werd.
Ik vond het tijd dat Ruby ook even
aan de slag ging dus ik vroeg haar om bovenop me te komen zitten. En toen was mijn orgasme een kwestie van
twee minuten ofzo. Wat geweldig dat kleine lijfje zo bovenop me met die lekkere joekels zo voor het grijpen
Nog even kort nagepraat over het leven en Ruby's vakantie, en voldaan weer vertrokken. Blij dat ik weer eens langs
ben geweest. Voor betaalde sex heb ik het niet vaak fijner gehad dan dit.
Als ik ooit de Staatsloterij win dan wil ik een harem met Ruby erin en de twee Gina's
Volgens mij is ze er gewoon. Ze was vorige week terug van vakantie dus zal voorlopig wel aanwezig zijn. Haar vrije dag is normaalgesproken de zondag.Wil morgen of vrijdag naar Ruby toe, is ze aanwezig?
En is ze er op zaterdag ook?
Want dan wordt het 2x deze week!
Dat is goed om te horenVolgens mij is ze er gewoon. Ze was vorige week terug van vakantie dus zal voorlopig wel aanwezig zijn. Haar vrije dag is normaalgesproken de zondag.
Is een schatje, zuinig op zijn. Veel plezier!Dat is goed om te horen
Zin in om haar weer te bezoeken
Review zal zeker volgen
Wat een goed verhaal @Lekkerbezig
praat ze alleen Engels of kan je er ook Nederlands mee kletsen.
Lijkt me een leuke dame
Wat schrijf je mooi respectvol over deze dame. Ik herken dat thuisvoelen bij mijn vaste dames ook.Vandaag was ik bij Ruby want haar gordijntkes waren open dus ik greep mijn kans. Ze had de deur dicht tegen de kou. Het was dan ook zeer behaaglijk binnen.
Ruby wist nog waar we de vorige keer over gepraat hadden dus ze stelde wat relevante vragen, en verder een leuk kletspraatje tijdens de voorbereiding.
Ik kom wel vaker bij Ruby en ze weet wat ik ongeveer wil dus we hoeven niet te veel technisch te praten en dat voelt voor mij heel fijn. Wel wat grapjes en ik vind het ook leuk om haar een beetje te vleien, hoe sexy ik haar vind enzo. Dat vind ik ook 100 keer leuker dan van te voren allerlei afspraken te maken. Ik denk dat ze wel weet dat ik het redelijk bescheiden houd en ik ken en respecteer haar grenzen ook wel en daardoor laat ze 't denk ik ook vrij losjes gebeuren. Zo voelt het in ieder geval.
Heerlijke petite dame die haar vak verstaat en aardig is. Ieder bezoekje vind ik weer fijner dan de vorige, voel ik me weer iets vrijer, en dat heb ik haar ook verteld. Voor mij blijft het een topper in Escape.
Het begint wat eentonig te worden misschien met de lofzangen maar iedere keer is het weer een leuker feestje voor mij en Lil' Marco.
Ik lees veel overeenkomsten tussen ons. Vaak dezelfde dames bezoeken en daarmee een band opbouwen (binnen de kaders van de betaalde seks).Ik was vanavond weer in Escape, dat gebeurt niet zo vaak - meestal ben ik er vroeg of 's middags als ik hitsig wakker word, maar vanavond was ik in the mood en ik was vrij dus waarom niet. Fijne sfeerverlichting en het was ook heel rustig, haast sereen binnen. Veel dames zaten met hun mobieltje voor de neus op bed.
Ruby's gordijntje was open dus ik heb 't op safe gespeeld door meteen naar binnen te gaan, en het was weer fijn. Ik heb inmiddels wel genoeg reviews hier geschreven denk ik maar ik wilde nog wel even melden dat het weer nóg fijner was dan de vorige keer en dat nota bene aan het einde van Ruby's werkdag.
Ik kan me niet voorstellen dat, als de rollen omgedraaid zouden zijn, ik de hele dag in zo'n kamertje zou kunnen zitten, alle vrouwen die zich bij mij meldden zou moeten bevredigen of ik ze nou aantrekkelijk vond of niet, en dan tegen 20:00 's avonds ook nog eens een redelijk gezette (zoals ikzelf) een gezellige sessie zou kunnen geven. Maar Ruby krijgt 't gewoon overtuigend voor elkaar. Respect voor deze topper.
InsgelijksIk lees veel overeenkomsten tussen ons. Vaak dezelfde dames bezoeken en daarmee een band opbouwen (binnen de kaders van de betaalde seks).
Respectvol omgaan met de dames en er ook zo over schrijven. Waardering uitspreken over hun beroep en hun professionele houding.
Ik lees altijd graag je posts en recensies. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Dank daarvoor!