Recensie Ruby, Amersfoort Privé - Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pussymonster

Stamgast
438
10/10/22
443
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/ruby/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik wilde eigenlijk een afspraak maken met Maya, maar die was bezet. Uit de line-up heb ik Ruby gekozen. Op de kamer kwam ze hyper over, wat ik niet prettig vond. Pijpen was gemiddeld. Het enige standje wat ze toeliet was doggy. Van onder was ze strak, wat een pluspunt was en ik had een mooi uitzicht op haar kont. Na een paar minuten kwam ik tot een orgasme, waarna ik snel weg gewerkt werd, terwijl de tijd bij lange niet voorbij was. Ik heb geen spijt, maar de kans op herhaling is klein.
Als ze me niet zo snel had weg gewerkt had ik het bezoek drie sterren gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eigenlijk een afspraak maken met Maya, maar die was bezet. Uit de line-up heb ik Ruby gekozen. Op de kamer kwam ze hyper over, wat ik niet prettig vond. Pijpen was gemiddeld. Het enige standje wat ze toeliet was doggy. Van onder was ze strak, wat een pluspunt was en ik had een mooi uitzicht op haar kont. Na een paar minuten kwam ik tot een orgasme, waarna ik snel weg gewerkt werd, terwijl de tijd bij lange niet voorbij was. Ik heb geen spijt, maar de kans op herhaling is klein.
Als ze me niet zo snel had weg gewerkt had ik het bezoek drie sterren gegeven.
Ben het met je eens, ze is niet eens een revieuw waard, heb d'r ook eens bezocht omdat ik dacht dat ze wel lekker was, dikke tegenvaller inderdaad
 
Terug
Bovenaan Onderaan