vandaag eens heen geweest. was een fijne bang en ik ben niks tekort gekomen.
Ontvangst in amsterdam in een appartement. we waren met 3 man en haar vriend.
De dame werkt samen met haar vriend, die doet ook mee. Joviale kerel, goed gezellig. En ja de dame is de dame van de fotos.
Over de leeftijd van de dame kan ik niet zo veel zeggen maar ze ziet er heel goed uit en is erg op de hygiene wat wel fijn is.
Vooraf en tussendoor douchen en wij ook.
In bed is ze echt een neukmachine en met netjes vragen en een beetje beleid kan je alles wat je wil doen wel doen.
De dame is een liefhebber, doet het ook voor haar plezier en geeft af en toe aanwijzingen.
Dit heeft vooral te maken met wat voor haar fijn voelt en dat er wat extra jelly op mag en in t begin even rustig aan doen.
Ik zelf vind dit niet storend, zeker niet als het betekend dat ze 3 minuten later met weg draaiende ogen dubbel gedekt wordt.
t was echt nonstop pijpen, neuken, trekken. Netjes alles met condoom.
Zeker de helft van de tijd in tandem DP gedaan, de dame kon er geen genoeg van krijgen.
Een keer gekomen in haar poes tijdens een DP en nog een keer diep in haar kont terwijl ze op haar buik liggend haar vriend pijpend haar clit aan t afwerken was met een triltoy. Die tweede keer kwam ik zo hard dat ik dacht dat ik knock out zou gaan.
Helemaal top!
Voor de eerste keer banger of de beginnende banger zeg ik sla deze even over.
Deze dame wil gewoon de hele tijd kei hard knallen, is een liefhebber van DP en heeft geen zin in onzekere spelers.