- 41
- 15/07/21
- 54
Ik ga morgen middag. Nog meer geïnteresseerden?? App haar dan evenVrijdag mogen we weer! Wie gaat er mee??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga morgen middag. Nog meer geïnteresseerden?? App haar dan evenVrijdag mogen we weer! Wie gaat er mee??
Morgen ander feestje, maar Roxy staat (hoog) op mijn lijstje. Veel (DP) plezier!Ik ga morgen middag. Nog meer geïnteresseerden?? App haar dan even
Idem dito ! In september op de agenda !!Morgen ander feestje, maar Roxy staat (hoog) op mijn lijstje. Veel (DP) plezier!
€200 is niet dirt cheap, maar dat extra beetje geld is een DP wel waard?Ik hoor graag hoe het was! Wil het ook eens mee maken! Had mij een keer aangemeld, maar toen kon ik helaas niet meer. E 200,00 is ook best veel geld. Maar zoals ik het hier lees dubbel en dwars waard?!
lap, ze neemt vakantie in september... valt tegen de laatste tijd, geen Mechelse GB, geen Hushhush meer.... gelukkig zijn er nog Stoute Meisjes, die hopelijk in september nog heel actief zijn !Idem dito ! In september op de agenda !!
Dan zie ik je dan deze vrouw is onvoorstelbaar geil...Nee, maar ik ga maandag
Pijpen is met condoom toch?Het was gisteren precies zoals Dave Brave beschreef, echt waanzinnig geil. Roxy ligt gewoon meer dan twee uur continu zo te genieten met haar triltoy continu tegen haar klitje of ze nou door één of door twee pikken wordt gepenetreerd. Ik vond het inderdaad vooral supergeil toen ik onderop lag met mijn pik in haar kontje en één voor één de medebangers zich uitleefden in haar kutje. De finale met bergen zaad op haar slanke billetjes was echt ook zo geil….
YepPijpen is met condoom toch?
ja, dat zou leuk zijn.Roxy, kom eens richting België..!
Netjes op je beurt wachtenAanstaande collega's. Ik overweeg om morgen middag mijn eerste GB te ondergaan. Zijn er nog zaken waarmee ik rekening moet houden?
En hoe was het?Aanstaande collega's. Ik overweeg om morgen middag mijn eerste GB te ondergaan. Zijn er nog zaken waarmee ik rekening moet houden?
Mijn agenda liet het helaas niet toe.En hoe was het?
Nou ja.. of dus gewoon even aantikken als je er aan toe bent... en dan kan die andere dat even later ook weer doen. Dat wachten en wachten komt de stijfheid niet bij iedereen ten goede, en soms gaat de neuker ook maar gewoon door om haar gevuld te houden. Gewoon teamwork, en aflossen kan dan prima.Netjes op je beurt wachten
Hij doet mee maar pas gaandeweg en zeker niet haantje de voorste. Hij gunt iedereen juist zijn plezier. Prima om er bij te hebben.Is haar partner bij de gb aanwezig en doet hij mee of kijkt toe oid ?