Vandaag weer eens gaan wandelen, op zoek naar men vaste dame, wie voor mij Betty is. Ze zei dat ze er zou zijn, maar heb 2 uur gewacht maar ze was al die tijd bezet.
Al die tijd die ik aan het wachten was, had ik deze mooie dame in het oog, maar ik dacht ik ga wachten op Betty.
Toen er geen antwoord kwam van Betty had ik het even op een wandel gezet om eens te kijken wie er nog zat, maar kon deze dame niet uit mijn hoofd krijgen.
Ik ben niet zo een ervaren wandelaar, dus moest even al mijn moed samenrapen om deze dame te gaan aanspreken, wat ik dan ook deed.
Ze is zo een mooie verschijning en is echtwel lief, ze deed de deur spontaan open en verwelkomde me met "hi sweety".
Stelde me al goed op mijn gemak, ik vroeg wat ze deed voor 100 euro, waarop ze zei dat we konden kussen ook, en het relaxt konden doen.
Ik was direct verkocht.
Ik mee naar binnen, mooi betaald, heb zelfs 150 betaald, want dan kon ik ook langer blijven.
Ik stond snel gereed in mijn adamskostuum, en kon ze aanschouwen toen ze zich uitkleedde, jawadde wat een mooi lijfje heeft ze! Ze nodigde me uit op het bed en we begonnen te kussen, ze tongzoent, al is het voorzichtig, maar toch! Dat maakte me wat op men gemak.
Dan begon ze aan de bj, mc, en ja ze kan pijpen hoor oO.
Na even bezig te zijn was ie al op oorlogsterkte en klom ze erop om cowgirl te rijden, wat ze ook voortreffelijk deed. Na me even te berijden, omgewisseld naar missio, zachtjes terwijl ik haar kon kussen, alsook haar lekkere borstjes.
Ik merkte dat ik het niet lang ging volhouden, dus vroeg haar om me klaar te trekken, wat ze gretig deed.
Ze verschoot zowaar van het volume sperma dat naar buiten schoot, want ze vroeg: is it always that much?
Waarop ik halfblozend, yes zei
Ik zei haar nog dat ze echt een mooie dame was en dat ik zeker nog terug ging komen, waarop ze zei dat ze gerusthaar nummer wou geven, dat kon ik niet afslaan! Dan terug omgekleed en nog een afscheidskusje, en ik stond zeer tevreden op straat.
Ik denk dat ik een nieuw favorietje gevonden heb in deze Roxy, waw!
Herhalingsgevaar, sowieso! Ik ga einde deze week terug, afspraak is al vastgelegd