Roxxy doet normaal gesproken het eind van de dagshift, en de nachtshift. Ze begint meestal ergens halverwege de middag.normaal de nachtshift....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRoxxy doet normaal gesproken het eind van de dagshift, en de nachtshift. Ze begint meestal ergens halverwege de middag.normaal de nachtshift....
Ik zag het ook gisteren. Zaterdag was haar slipje zo mogelijk nog kleiner.Gisteren stond ze achter haar raam................in het kleinste slipje, ooit gezien in het SKW.
Net haar (werk)grotje bedekt.
Heeft iemand trouwens het telefoonnummer van Roxy?
Latex rokje en laarzen? Anders heeft ze haar collectie alweer uitgebreidGisteren geen piepklein slipje, maar een Latex outfit.
Zou ze ook die weg op gaan???
Hopelijk dan geen systemtische borstvergroting e n lipopspuiting zoals al die andere kinky girls....
Inderdaad latex rokje, BH en laarzen. Was eerste keer dat ik haar zo zag staan.Latex rokje en laarzen? Anders heeft ze haar collectie alweer uitgebreid
Hopelijk wast ze dat zwart rokje geregeldInderdaad latex rokje, BH en laarzen. Was eerste keer dat ik haar zo zag staan.
Over die ingrepen valt te discussiëren natuurlijk (zelf geen fan hoor), maar het is een bepaalde trend dat ze allemaal wat meer die toer opgaan of toch aanbieden, heb ik al langer de indruk. Zullen ook wel weten dat ze er meer mee verdienen en "die dames" wel vaker (en langer) bezet zijn.Gisteren geen piepklein slipje, maar een Latex outfit.
Zou ze ook die weg op gaan???
Hopelijk dan geen systemtische borstvergroting e n lipopspuiting zoals al die andere kinky girls....
Vaak combineert ze beide shiften. Zie ze vaak nog tussen 20 en 22u staan in haar raam. Later ben ik meestal al weg.roxy deed bij mij de dagshift
In haar latex outfit? Of gewoon opnieuw in ministring?Ik heb Roxxy vanmiddag nog gezien.
Mijn dank is groot.Ik heb Roxxy vanmiddag nog gezien.
Kleine vrijwel doorzichtige string en bh.In haar latex outfit? Of gewoon opnieuw in ministring?
heb haar nog nooit in Latex outfit zien staan wel in lak kleding,maar dat doet ze al sins ze daar begonnen isIn haar latex outfit? Of gewoon opnieuw in ministring?