De brandweer
Vaste klant
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9045087-rosa
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ervaring rijker, illusie armer.
Allereerst is het niet de dame van de foto. In het echt minder knap, molliger, geblondeerde lokken. Wel lief uiterlijk.
Ontvangt niet ver uit het centrum in normaal appartement.
Van de opties in de advertentie biedt ze weinig. Tongzoenen doet ze, maar de rest is erg plichtmatig en beffen is een no-go. Later ben ik daar nog op terug gekomen, en ze excuseerde zich want haar poes was op dat moment hyper-gevoelig….
Na het pijpen in 2 standjes geneukt.
Daarna heel slechte massage en samen sigaret gerookt.
2e Ronde door mij voorgesteld (ik had nog een half uur), maar ze kon mij niet meer opwinden.
Communicatie gaat erg moeizaam, en ze pakt steeds de telefoon er bij om heen en weer te vertalen; draagt niet bij aan een geil sfeertje.
Na 3 kwartier de toko verlaten.
Was voor mij éénmalig bezoek.
Allereerst is het niet de dame van de foto. In het echt minder knap, molliger, geblondeerde lokken. Wel lief uiterlijk.
Ontvangt niet ver uit het centrum in normaal appartement.
Van de opties in de advertentie biedt ze weinig. Tongzoenen doet ze, maar de rest is erg plichtmatig en beffen is een no-go. Later ben ik daar nog op terug gekomen, en ze excuseerde zich want haar poes was op dat moment hyper-gevoelig….
Na het pijpen in 2 standjes geneukt.
Daarna heel slechte massage en samen sigaret gerookt.
2e Ronde door mij voorgesteld (ik had nog een half uur), maar ze kon mij niet meer opwinden.
Communicatie gaat erg moeizaam, en ze pakt steeds de telefoon er bij om heen en weer te vertalen; draagt niet bij aan een geil sfeertje.
Na 3 kwartier de toko verlaten.
Was voor mij éénmalig bezoek.