- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- http://clubdeboerderij.nl/dame/knappe-jonge-slanke-meid-27-jaar-jong/
- Totale kosten (in euro)
- 160
Vol enthousiasme naar de Boerderij gegaan. Afspraak ingepland met Roos. Op de website gekeken en een mooi beeld geschetst van de dame. Helaas op de kamer was het niet wat ik er van verwacht had. Begon al in bad. Verder kon je niet uit elkaar zitten. Zoenen was niet mogelijk. Pijpenstelen zo kort mogelijk en intiem werd ook geen succes. De ouderwetse handjob dan maar. Dat moest uiteraard ook met rubber. En gelukkig kwam ik klaar maar tien moest er drank gehaald worden en toen heb ik me maar aangetrokken en ben voortijdig gegaan. Heb nog wel gebeld en geadviseerd om met de dame de advertentie op de site door te nemen. Dit was mijn eerste en enige negatieve ervaring daar. Ga ook zeker wel weer terug maar niet met deze dame 
De klik was er duidelijk niet. Het kan dat de dame in kwestie liever niet met mij naar de kamer ging maar dan hoor ik het graag vooraf. Is voor beide beter.

De klik was er duidelijk niet. Het kan dat de dame in kwestie liever niet met mij naar de kamer ging maar dan hoor ik het graag vooraf. Is voor beide beter.