Recensie Roos, Arnhem (voetfetish) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikeey34

Newbie
1
09/10/23
1
1
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/welke-voetlover-wilt-mijn-voetjes_8694893
Totale kosten (in euro)
50 euro voor 30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk de stap genomen om voor het eerste een dame te bezoeken die haar voeten laat aanbidden.
De communicatie vooraf was uitstekend. Ze reageerde snel en inhoudelijk op mijn berichten en daarmee was de afspraak vandaag snel gemaakt.

Bij binnenkomst werd ik begroet door een knappe verzorgde vrouw, ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik mocht op de bank plaatsnemen. Ze legde haar benen op mijn schoot en de komende 30 minuten mocht ik ermee doen wat ik wilde. In het begin voelde ik me wat ongemakkelijk, gezien het mijn eerste keer is, maar dat verdween al snel doordat je met Roos een fijn gesprek kunt hebben.

Haar voeten roken heerlijk en waren heerlijk zacht. Ik heb het uiteindelijk gehouden bij het zoenen, likken en zuigen van haar voeten/tenen. Wat ook erg fijn was om te zien is dat ze er zelf ook van geniet.
De volgende keer wil ik haar footjob skills ervaren. Deze dame is zeker een aanrader voor iedereen met een voetfetish!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan