Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Link about sofie and Indy?
Heb het vermoeden dat het om Sofie uit Haarlem gaat, makkelijk te vinden op kinky en inderdaad in staat om een heerlijk DT te geven. Een heerlijke lieve jonge vrouw die je laat genieten en bij de juiste klik er volgens mij zelf ook van geniet.
Jazzmin is vermoedelijk de dame uit Almere, ook wel geweest maar zit volgens mij wel een steekje bij los.
 
Deze Valentina is een Marokkaanse Nederlandse die - als ik het goed begrijp - onderdanig is en zich laat deeptroaten. Iemand ervaring?

 
Deze Valentina is een Marokkaanse Nederlandse die - als ik het goed begrijp - onderdanig is en zich laat deeptroaten. Iemand ervaring?

Geen ervaring mee, maar er staan wel een paar recensies in dat topic, toch?

Wat ik er overigens van begrijp is het niet meer de "marokaans nederlandse" meid die de adv. gebruikt.
 
Het kan zijn dat ik verkeerd voorgelicht ben, maar ik kreeg, tot mijn grote teleurstelling, van Kelly een berichtje met de mededeling dat ze gestopt is.

Als iemand nog een waardig alternatief weet, dan hoor ik het graag! Maar de prijs/kwaliteit van Kelly evenaren wordt vrees ik lastig...
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat ik verkeerd voorgelicht ben, maar ik kreeg, tot mijn grote teleurstelling, van Kelly een berichtje met de mededeling dat ze gestopt is.

Als iemand nog een waardig alternatief weet, dan hoor ik het graag! Maar de prijs/kwaliteit van Kelly evenaren wordt vrees ik lastig...
Zijn er genoeg die misschien wel beter zijn, maar heb jij nog wat bijgedragen en gedeeld voor je mede wandelaars!
 
Ken er een paar die niet adverteren, maar delen gebeurt alleen als je het zelfde aan kan bieden zeg maar
Nou! Van lef gesproken! "Delen gebeurt alleen als je hetzelfde aan kan bieden'... antwoordt iemand die meer dan drie jaar op dit forum zit... en welgeteld NUL recensies heeft geplaatst! Zelf lekker niks delen dus...
 
Laatst bewerkt:
Heb zeker wel recensies geplaats maar met ouder account die niet meer bestaat en ook in tijd van HF. Heb genoeg gedeeld in privé, ik zie in algemeen forum niemand iets delen wat eigenlijk verborgen is zeg maar. De meeste plaatsen een recensie inderdaad maar alleen van dames die eigenlijk al zeker van weet dat het goed zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan