Voormalig lid 9468
Vaste klant
- 197
- 15/03/22
- 177
Probeer Esther een keer of Britt allebei toppertjes (Esther doet ook anaal en remmen vind ze ok) britt doet wel pzc maar geen anaal succes !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEsther is echt geen 50+ en als ze dat wel is heeft de echt een ongelooflijke killer Body voor haar leeftijd waar de gemiddelde 30-35 jarige jaloers op kan zijn. Overigens ook nog eens hartstikke aardig. Lois vind ik trouwens ook echt een aanrader (wel een beetje apart, maar ik kan dat juist wel waarderen).Persoonlijk kom ik al ruim 21 jaar bij rendez vouw prive in made.
De top 5:
LIzzie (cup B gfe ervaring,)
Britt ook super
Sanne (nu even uit de running)
KIM (wat voller maar ook super)
Nieuwe geen ervaring : Naomi Lois
Esther wel 50+ maar ook super.
Tongoenen doen ze allemaal pzc kost 50 extra maar doe ik nooit meestal half uur soms uur e soms trio (half uur) tip : bij trio contant betalen scheelt 40 euro dan 1 keer kamerhuur.
Kun je hier wat mee ?
Ik welke zin is Lois "apart" ? Staat ook nog op mijn to do lijstje
Apart is een manier om het te omschrijven.Ik welke zin is Lois "apart" ? Staat ook nog op mijn to do lijstje
Ze is een wat chaotisch en volgens mij een behoorlijk dromerig/zweverig type. Maar als ze op je lijst staat zou ik het zeker doen want ik vond haar erg aardig en ook de seks was goed.Ik welke zin is Lois "apart" ? Staat ook nog op mijn to do lijstje
Was ook niet negatief bedoeld. Ik zeg dat ook dat ik dat juist wel kan waarderen.Dan is het goed toch ? Niets mis mee. Aanrader ?
Ik weet wat je bedoeld... ik kan er mijn vinger niet echt op leggen. Maar dit is 100% niet negatief maar positief. Ze is lekker relaxed en een top meid. Zéér leuk en lief karakter en lekker speels / plagerigZe is een wat chaotisch en volgens mij een behoorlijk dromerig/zweverig type. Maar als ze op je lijst staat zou ik het zeker doen want ik vond haar erg aardig en ook de seks was goed.
Bitchfokker2.0 probeer contact te leggen heeft een goei date gehad zoals hij zij in een andere topicWie heeft ervaring met Jade van rendez vous made ?