Bravobrabo
Stamgast
Das dan jammer alleen op zaterdag. Als je weer eens bij haar bent kun je dan niet vragen of ze ook een middagje doordeweeks inpland.Esther is Renate 2.0 echt aanrader werkt vaak alleen op zaterdag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDas dan jammer alleen op zaterdag. Als je weer eens bij haar bent kun je dan niet vragen of ze ook een middagje doordeweeks inpland.Esther is Renate 2.0 echt aanrader werkt vaak alleen op zaterdag.
Kan iemand mij de prijzen vertellen hier. Bedankt alvast
Ik heb hier bij RVP nooit voor hoeven bijbetalen.Is tongzoenen, beffen en haar rimmen standaard als ze dat doen. Want dat zoek ik
Indd daar hoef je niet voor bij te betalen alleen pzcIk heb hier bij RVP nooit voor hoeven bijbetalen.
Zeer benieuwd naar je recensie dan.Nog niet maar zeer binnenkort eens gaan wandelen en dan naar haar. Schijnt een topper te zijn
Ja idd, zeg dat dan gewoon denk ik dan, maargoed, uiteindelijk niet gegaan omdat ik niet in de buurt was. Volgende keer maar eens langswippenKan ook zijn dat een dame aangegeven heeft geen blind dates te willen doen omdat de kans bestaat dat er een bekende opdaagt. Sommige dames worden gestalkt.
er zal een reden zijn dat men dit niet zegt. Als jij die stalker zou zijn, dan heeft men wellicht een hoop gedoe. En ik heb van een dame gehoord dat ze op een heel vervelende manier gestalkt wordt. Dus ik begrijp hun "better be safe than sorry" beleidJa idd, zeg dat dan gewoon denk ik dan, maargoed, uiteindelijk niet gegaan omdat ik niet in de buurt was. Volgende keer maar eens langswippen
Beetje apart whatsapp contact met dit huis. Vragen of een bepaalde dame aanwezig is en als antwoord krijgen: 'ken je haar dan?' Uh nee ik ken haar niet.
'Nou dan moet je maar langs komen'
Welke dame heb je ervaring mee die dit inl doet? Wil een afspraak maken op voorhand en krijg geen reactie op app. Dus afhankelijk van tips hier. Tongen, beffen, rimmen bij haar dus.Indd daar hoef je niet voor bij te betalen alleen pzc
Beide zeker geen extra?Esther doet Anaal, Kim doet Anaal en verder weet ik het niet
Ik zou voor Esther gaan als je dat zou willen. Succes
Ik heb hier bij RVP nooit voor hoeven bijbetalen.
gewoon contact opnemen met rendez vous een beller is snellerWelke dame heb je ervaring mee die dit inl doet? Wil een afspraak maken op voorhand en krijg geen reactie op app. Dus afhankelijk van tips hier. Tongen, beffen, rimmen bij haar dus.
Bedankt alvast.
Rimmen heb ik nooit gedaan bij een DvP, dus dat weet ik niet, maar bij Chantal zit je altijd goed voor een GFE. Maar bel vooral.Welke dame heb je ervaring mee die dit inl doet? Wil een afspraak maken op voorhand en krijg geen reactie op app. Dus afhankelijk van tips hier. Tongen, beffen, rimmen bij haar dus.
Bedankt alvast.
Beffen laten ze allemaal toe maar Chantal geniet er van en Daniëlle ook .Rimmen heb ik geen ervaring meeWelke dame heb je ervaring mee die dit inl doet? Wil een afspraak maken op voorhand en krijg geen reactie op app. Dus afhankelijk van tips hier. Tongen, beffen, rimmen bij haar dus.
Bedankt alvast.