Algemeen Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
smaken verschillen, 1 keer bezocht deed toen niet actief mee zeg maar erg terug houdend met zoenen vond ik maar enjoy
Violet is ook buitengewoon kieskeurig, ben deze week door haar geweigerd! (ben btw helemaal schoon & fris, good-looking, welgemanierd en overal een makkelijke graag geziene gast)
Maar hoe jammer/teleurstellend ook voor mij op dat moment, beter haar eerlijkheid dan een date waarvan je achteraf denkt "hadden we beter niet kunnen doen".
Wat ook in haar voordeel sprak was dat ze het charmant afwimpelde met een 'grapje' om mij niet te veel te laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer.

Laatst bewerkt:
Violet is ook buitengewoon kieskeurig, ben deze week door haar geweigerd! (ben btw helemaal schoon & fris, good-looking, welgemanierd en overal een makkelijke graag geziene gast)
Maar hoe jammer/teleurstellend ook voor mij op dat moment, beter haar eerlijkheid dan een date waarvan je achteraf denkt "hadden we beter niet kunnen doen".
Wat ook in haar voordeel sprak was dat ze het charmant afwimpelde met een 'grapje' om mij niet te veel te laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer.
Weet je wel waarom?

Apart, want als Violet werkelijk voorheen dezelfde dame is die ik onder een andere naam bij HS verschillende keren heb bezocht, dan ken ik haar niet als streng kieskeurig. Maar goed, dat was jaren geleden.

In de huiskamer na de voorstel ronde?
Het was na mijn zeer geslaagde date met Britt met genoeg ongeremd tongzoenen dat we in opperbeste stemming op mijn verzoek nog even de huiskamer ingingen omdat ik mogelijk even kort kennis wilde maken met Violet.
Violet was daar inderdaad dus kon ik haar vragen of ze een keer met mij wilde afspreken inclusief tongzoenen.
Waar veel dames mij dan gelukkig zeggen "ja is goed" of "gezellig" of iets vergelijkbaars kreeg ik van haar geen groen licht. Ze wimpelde het wel charmant af op de toon van een 'grapje' (iets in de trant van "nou daar moet ik toch wel heel hard over nadenken en met Britt bespreken hoe je was") om mij niet te veel te laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer. En het was ook echt geen grapje want daar bleef het verder bij. Ik stond een beetje voor aap en het voelde ook zo. Er waren ongeveer een handvol mensen in de huiskamer en ik was verbaasd en teleurgesteld dus koos er voor om het te accepteren (vind dat een dame sowieso het recht heeft om iemand te weigeren) en te vertrekken waarop Britt mij heel lief uitliet.
Maar een ontnuchterend grote overgang was het wel. Het hield me daarna wel bezig dus om van die vraagtekens in mijn hoofd af te komen toch een email gestuurd met het vriendelijk verzoek mij alsnog te laten weten waarom Violet mij geweigerd heeft. Hopelijk krijg ik daar nog een antwoord op.
Maar goed, soms heb je gewoon dikke pech dus geen groot drama verder...maar wel heeeeel jammer.

Laatst bewerkt:
Beeld je het jezelf ook niet in? Was het niet een speels grapje?

Wel leuk dat er een aantal "oude" gezichten weer terug komen. Chloe, Donna en Gabriella. Moet nu snel weer eens langs. 🤪. Als Renate en Demi nu ook nog terug keren is het helemaal af.

Beeld je het jezelf ook niet in? Was het niet een speels grapje?

Wel leuk dat er een aantal "oude" gezichten weer terug komen. Chloe, Donna en Gabriella. Moet nu snel weer eens langs. 🤪. Als Renate en Demi nu ook nog terug keren is het helemaal af.
Het moest wel als een speels grapje overkomen. Maar als het dat ook echt geweest was was ze er iets later toen we uitgelachen waren wel op teruggekomen door te zeggen "nee joh, prima, laten we dat doen!" of iets dergelijks en dat gebeurde hier dus absoluut niet. En ik ben expres nog lang genoeg in de huiskamer gebleven om haar de gelegenheid te geven op haar 'grapje' terug te komen...

Weet je wel waarom?
Hi heren en Mr M,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Violet.

Ik zie dat er aardig wat onnodige commotie op het internet is ontstaan. Ik wil graag mijn kant van het verhaal toelichten…

First things first, je username zegt het al, sixty9er. Je zal vast van standje 69 houden. Maar je leeftijd is ook tegen de 69. Ik denk dat je het niet kon accepteren dat een mediterraanse dame van 27 niet gelijk ja zei op een date voor in de toekomst. En dan mag je wel een welgemanierde man zijn, fris en noem het maar op. Met alle respect, Ik heb wel een leeftijdsgrens. Uiteraard heb ik wel uitzonderingen voor de bijzondere lopers 🩷

Bovendien mogen wij sekswerkers ten alle tijden iemand weigeren om diverse redenen. Laat dat voorop staan. Ik ben inderdaad kieskeurig en heb mijn voorkeuren voor frisse mannen tot ongeveer 60 jaar.

Meneer sixty9er zegt dat ik hem heb geweigerd en laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer. Volgens mij had je op dat moment alleen oog voor mij en Britt, want er was verder niemand daar in de woonkamer. Dus het is een beetje vreemd wat je zegt over dat een handvol mensen aanwezig waren tijdens ons gesprek.

Maar goed, ik moest iets pakken uit de keuken. Hoe ik terug naar mijn date loop, door de woonkamer hoor ik mijn naam. Bovendien zat ik middenin een date. Ik zo, oh hier ben ik! Britt wou mij snel voorstellen aan iemand. In de woonkamer hebben we inderdaad kort gepraat, je voelde je geweigerd omdat je niet meer tijd kreeg om even te babbelen. Ik moest natuurlijk weer terug naar de kamer, want dat zou niemand tof vinden. Iemand die 5 minuten wegblijft. Anyway ons gesprek duurde letterlijk 3 minuutjes. Je hebt mij inderdaad gevraagd of ik aan tongzoenen doe, waarop ik heb gereageerd mits de hygiëne toelaat. Lijkt mij vrij logisch toch?

Daarnaast heb ik je NIET geweigerd. Ik heb je juist een leuke trio voorgesteld samen met Britt. Your missed opportunity ;)

Dus Mr M/sixty9er, bij deze weiger ik jou. Alleen vanwege het feit dat je onwaarheden op internet verspreidt. Ik wou een uitzondering voor je maken. Maar na het lezen van je "eerlijke" recensie ben ik voorzien. Je ziet dingen en hoort dingen die nooit hebben plaatsgevonden.

Bovendien heb je wat mij betreft geen gevoel voor humor en speelsheid. Bij deze weet iedereen nu waarom onze date nooit zal plaatsvinden.

Alle leuke, gezellige en frisse heren zijn wel welkom 🩷

LET OP: ik heb wel gevoel voor humor 😜

Hi heren en Mr M,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Violet.

Ik zie dat er aardig wat onnodige commotie op het internet is ontstaan. Ik wil graag mijn kant van het verhaal toelichten…

First things first, je username zegt het al, sixty9er. Je zal vast van standje 69 houden. Maar je leeftijd is ook tegen de 69. Ik denk dat je het niet kon accepteren dat een mediterraanse dame van 27 niet gelijk ja zei op een date voor in de toekomst. En dan mag je wel een welgemanierde man zijn, fris en noem het maar op. Met alle respect, Ik heb wel een leeftijdsgrens. Uiteraard heb ik wel uitzonderingen voor de bijzondere lopers 🩷

Bovendien mogen wij sekswerkers ten alle tijden iemand weigeren om diverse redenen. Laat dat voorop staan. Ik ben inderdaad kieskeurig en heb mijn voorkeuren voor frisse mannen tot ongeveer 60 jaar.

Meneer sixty9er zegt dat ik hem heb geweigerd en laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer. Volgens mij had je op dat moment alleen oog voor mij en Britt, want er was verder niemand daar in de woonkamer. Dus het is een beetje vreemd wat je zegt over dat een handvol mensen aanwezig waren tijdens ons gesprek.

Maar goed, ik moest iets pakken uit de keuken. Hoe ik terug naar mijn date loop, door de woonkamer hoor ik mijn naam. Bovendien zat ik middenin een date. Ik zo, oh hier ben ik! Britt wou mij snel voorstellen aan iemand. In de woonkamer hebben we inderdaad kort gepraat, je voelde je geweigerd omdat je niet meer tijd kreeg om even te babbelen. Ik moest natuurlijk weer terug naar de kamer, want dat zou niemand tof vinden. Iemand die 5 minuten wegblijft. Anyway ons gesprek duurde letterlijk 3 minuutjes. Je hebt mij inderdaad gevraagd of ik aan tongzoenen doe, waarop ik heb gereageerd mits de hygiëne toelaat. Lijkt mij vrij logisch toch?

Daarnaast heb ik je NIET geweigerd. Ik heb je juist een leuke trio voorgesteld samen met Britt. Your missed opportunity ;)

Dus Mr M/sixty9er, bij deze weiger ik jou. Alleen vanwege het feit dat je onwaarheden op internet verspreidt. Ik wou een uitzondering voor je maken. Maar na het lezen van je "eerlijke" recensie ben ik voorzien. Je ziet dingen en hoort dingen die nooit hebben plaatsgevonden.

Bovendien heb je wat mij betreft geen gevoel voor humor en speelsheid. Bij deze weet iedereen nu waarom onze date nooit zal plaatsvinden.

Alle leuke, gezellige en frisse heren zijn wel welkom 🩷

LET OP: ik heb wel gevoel voor humor 😜
Dank je wel voor je reactie Violet. Heb ook gevoel voor humor en hebben inderdaad nog staan lachen.

Maar daarna bleef het stil van jouw kant, althans voor wat betreft het beantwoorden van mijn vraag over een 1 op 1 date.

Je verpakte het charmant maar het was per saldo gewoon een "nee" van jouw kant, dat weten we allebei. Na je opmerking "nou daar moet ik toch wel heel hard over nadenken en met Britt bespreken hoe je was" o.i.d. kwam er verder geen antwoord, en iedereen weet dat geen antwoord ook een antwoord is...

Je kunt bij zo'n concrete vraag toch gewoon bijvoorbeeld zeggen "sorry maar ik wil niet met je afspreken, je bent niet mijn type of ik vind je te oud" of zoiets dergelijks? Dan is de kous daarmee af en ontstaat er ook niet zo'n 'circus'.

Verder mis je gewoon waar het hier over ging. Het ging niet over het feit of een dame iemand al dan niet mag weigeren of kieskeurig mag zijn, daar zijn we het zoals je wellicht hebt gelezen het helemaal over eens. Het ging ook niet over een trio. En het ging er ook niet over of je al dan niet gevoel voor humor bezat.

En het siert je niet dat je vervolgens met een aantal valse om niet te zeggen gemene onjuiste aannames/beschuldigingen onder de gordel mij nog even een aantal trappen na geeft over onder andere leeftijd en het hoegenaamd verspreiden van onwaarheden. Dat zegt wat mij betreft veel over jou en hoe je probeert je straatje schoon te vegen over de rug van iemand anders.
Daar ga ik mij niet toe verlagen. Ik houd het gewoon bij de feiten.

Je hebt me afgewimpeld of geweigerd, hoe je het ook noemen wilt, voor een 1 op 1 date en daar ging het hier over. En bovendien op onjuiste gronden want er klopt helaas niet veel van je onwaarachtige lukraak uit de mouw geschudde teksten.

Ik vind dat ik net als iedereen op een gewone vraag een gewoon antwoord verdien. En niet een behandeling zoals jij me gaf, zowel 'live' als op dit forum.

Nou ja, "we agree to disagree" zullen we maar zeggen. Hoe dan ook spijtig dat het zo gelopen is.

So long!

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt bij RVP?
Je parkeert je auto achter een villa in de polder, je loopt naar de voordeur en belt aan, wordt naar voorkeur in een klein hokje of de (vaak lege) huiskamer gezet, de beschikbare dames stellen zich voor, je kiest Merel*, rekent af bij Marsha, gaat samen naar een kamer, doet waar je voor gekomen bent, en gaat met een grote smile op je gezicht weer weg.

Is dat precies genoeg?

*resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Precies de dames waar ik ook interesse in heb.
Lauren ken ik niet. Maar Joy ken ik al heel lang, al jaren, eerst onder een andere naam. Met Joy heb ik een goede klik en kan haar aanraden. De laatste jaren wandel ik niet zo veel meer, maar kom dan nog graag bij haar. Wat me de laatste keren wel op viel dat ze haar lippen heeft opgespoten en dat vind ik minder mooi, maar de sex is er niet minder om.
Ze staat al een vrij lange tijd niet meer op de agenda. Ik kijk er naar uit dat ze weer aan het werk gaat.

Niet twijfelen gewoon doen. Velen gingen je voor. 😉. Lees je in over de dames die op het rooster staan en maak een keuze al dan niet op voorhand. Is een prima huis.
Ik denk niet dat je er spijt van krijgt. We zien je recensie en ervaring graad tegemoet.

beschrijvingen zoals hierboven zijn accuraat.
Zelf reserveer ik altijd per WhatsApp (pas voor de 4x) eigenlijk. Ben alleen de eerste keer zonder afspraak langs gereden, en dan is het maar geluk hebben wie je krijgt. In mijn geval was het kiezen tussen Sara en een andere. Toen voor Sara gekozen, geen spijt van alleen geen recensie van geschreven. Daarna 2x Lizzy geboekt en de volgende bij Lizzy is al weer gepland.

Tot op heden dik tevreden.

Ben idd op goed gelukt langsgegaan, waren 2 dames beschikbaar, ik koos eerst voor Roxy, maar ze had maar 30 min de tijd, toen stelde ze Lindsey voor, daar een uurtje mee op de kamer geweest. heerlijke eerste ervaring met haar.

Ik zal volgende keer een dame reserveren, alleen moeilijk je weet niet hoe of wat.... beetje op goed gelukt een dame dan reserveren

Ben idd op goed gelukt langsgegaan, waren 2 dames beschikbaar, ik koos eerst voor Roxy, maar ze had maar 30 min de tijd, toen stelde ze Lindsey voor, daar een uurtje mee op de kamer geweest. heerlijke eerste ervaring met haar.

Ik zal volgende keer een dame reserveren, alleen moeilijk je weet niet hoe of wat.... beetje op goed gelukt een dame dan reserveren
Lees de profielen daar op de site, en bij vragen of bellen. De gastvrouw kan je ook adviseren. Zij willen ook een goede date, zodat je vaker terugkomt . Leg je wensen uit en zij zullen je ook helpen.
Tevens zoek hier op de namen en lees /skim de topics

Laatst bewerkt:
Hallo, ik wil binnenkort weer is langs gaan, maar ik zit te twijfelen tussen Lizzy Danielle of Sanne. Wie is het jongst of ziet er het jongst uit? En ziet Sanne er nog steeds zo uit zoals op de foto van de site?

Terug
Bovenaan Onderaan