Hi heren en Mr M,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Violet.
Ik zie dat er aardig wat onnodige commotie op het internet is ontstaan. Ik wil graag mijn kant van het verhaal toelichten…
First things first, je username zegt het al, sixty9er. Je zal vast van standje 69 houden. Maar je leeftijd is ook tegen de 69. Ik denk dat je het niet kon accepteren dat een mediterraanse dame van 27 niet gelijk ja zei op een date voor in de toekomst. En dan mag je wel een welgemanierde man zijn, fris en noem het maar op. Met alle respect, Ik heb wel een leeftijdsgrens. Uiteraard heb ik wel uitzonderingen voor de bijzondere lopers
Bovendien mogen wij sekswerkers ten alle tijden iemand weigeren om diverse redenen. Laat dat voorop staan. Ik ben inderdaad kieskeurig en heb mijn voorkeuren voor frisse mannen tot ongeveer 60 jaar.
Meneer sixty9er zegt dat ik hem heb geweigerd en laten afgaan ten overstaan van iedereen in de huiskamer. Volgens mij had je op dat moment alleen oog voor mij en Britt, want er was verder niemand daar in de woonkamer. Dus het is een beetje vreemd wat je zegt over dat een handvol mensen aanwezig waren tijdens ons gesprek.
Maar goed, ik moest iets pakken uit de keuken. Hoe ik terug naar mijn date loop, door de woonkamer hoor ik mijn naam. Bovendien zat ik middenin een date. Ik zo, oh hier ben ik! Britt wou mij snel voorstellen aan iemand. In de woonkamer hebben we inderdaad kort gepraat, je voelde je geweigerd omdat je niet meer tijd kreeg om even te babbelen. Ik moest natuurlijk weer terug naar de kamer, want dat zou niemand tof vinden. Iemand die 5 minuten wegblijft. Anyway ons gesprek duurde letterlijk 3 minuutjes. Je hebt mij inderdaad gevraagd of ik aan tongzoenen doe, waarop ik heb gereageerd mits de hygiëne toelaat. Lijkt mij vrij logisch toch?
Daarnaast heb ik je NIET geweigerd. Ik heb je juist een leuke trio voorgesteld samen met Britt. Your missed opportunity
Dus Mr M/sixty9er, bij deze weiger ik jou. Alleen vanwege het feit dat je onwaarheden op internet verspreidt. Ik wou een uitzondering voor je maken. Maar na het lezen van je "eerlijke" recensie ben ik voorzien. Je ziet dingen en hoort dingen die nooit hebben plaatsgevonden.
Bovendien heb je wat mij betreft geen gevoel voor humor en speelsheid. Bij deze weet iedereen nu waarom onze date nooit zal plaatsvinden.
Alle leuke, gezellige en frisse heren zijn wel welkom
LET OP: ik heb wel gevoel voor humor