Voormalig lid 9468
Vaste klant
- 197
- 15/03/22
- 177
Er komt een nieuwe dame volgens Marcha die gaat maandag beginnen, volgens Marcha een 2e lizzie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMarsha vertelde het gisteren, wij wachten af...maar er zijn veel lekkere dames....gisteren bij Soraya geweest ...ook voor herhaling vatbaar...ik gaat zeker haar nog bezoeken.Er komt een nieuwe dame volgens Marcha die gaat maandag beginnen, volgens Marcha een 2e lizzie.
Uh, ik mag toch aannemen met een andere naamEr komt een nieuwe dame volgens Marcha die gaat maandag beginnen, volgens Marcha een 2e lizzie.
Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over je ontmoeting met Soraya.Is ze sociaal,haar uiterlijk , geniet ze er zelf van,. Doet ze vol overgave PZC, TZ..Ben benieuwd.Marsha vertelde het gisteren, wij wachten af...maar er zijn veel lekkere dames....gisteren bij Soraya geweest ...ook voor herhaling vatbaar...ik gaat zeker haar nog bezoeken.
Soraya is een knappe en leuke meid...en spontaan, met alles doet ze heerlij mee.....lekker figuur en pzc ook goed, alleen geen tongzoenen.Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over je ontmoeting met Soraya.Is ze sociaal,haar uiterlijk , geniet ze er zelf van,. Doet ze vol overgave PZC, TZ..Ben benieuwd.
Yep! Diverse malen gedaan met die 2. Matchen goed. Super leuk!Hoi alle , ik ben van plan om een trio te doen met Chantal en Britt. Heeft iemand ervaring met dit duo ? Of is een andere combinatie beter ?
Hoi dit zijn 2 geweldige dames, die elkaar ook leuk vinden....dus zeg ik!Hoi alle , ik ben van plan om een trio te doen met Chantal en Britt. Heeft iemand ervaring met dit duo ? Of is een andere combinatie beter ?
Donna zeer zeker (heb ik toevallig net een recensie voor neergezet), Britt ook wel.
Eigenlijk trok Lauren meer de aandacht vanwege haar schoonheid dan haar reviews. Dus van die drie die ik noemde stond ze onderaan. Maar goed om te weten dat haar service wisselvallig kan zijn. Lois staat voor mij voorlopig op 1, met Lizzie als runner-up.Lauren is een schoonheid, maar met Lauren moet je een beetje geluk hebben.
Tijdens mijn laatste bezoek heb ik mogen ervaren dat Lauren een wisselvallig service niveau heeft.
Hoi, die jij noemt zijn goed...maar er zijn er vele meer...maar moeilijk voor een ander te kiezen...er moet een klik zijn met de dame.Het ziet er naar uit dat ik over een paar weken in de buurt van Made ben. Dit betekent dat ik als ik er ben meteen van de gelegenheid gebruik maak om een bezoekje te brengen aan RVP.
Ik heb de website even bekeken en ook de reviews hier van de dames hier. Drie dames trokken mijn aandacht. De dames die mijn aandacht trokken waren Lizzie, Lois en Lauren. Volgens mij zijn dit dames die behoorlijk geschikt zijn voor een GFE.
Zijn er buiten deze drie dames nog andere dames die aan te raden zijn voor een GFE?
een half uur CONTACNT afrekenen scheelt je 40 euro dan ben 140 euro kwijt.Chantal was mijn 1e DVP ooit, zo lief, zo sexy, prachtig figuur en goed in alles wat je vraagt, ze is een droom DVP voor mij. Zoek haar recensies maar eens op.
Een trio met Britt en Chantal ?
Oeff..... nog nooit een trio gedaan, hoe gaat dat ?
Spelen er dan 2 dames met mij of met elkaar ?
En betaal je dan 2x het tarief ?
Caitlin is wel ok niet helemaal mijn type maar was gewoon goed voor mij eenmaligIemand al ervaring met Caitlin of Scarlett?
1,5 uur zou ik niet doen. Je krijgt de kamerkorting maar voor maximaal 1 uur (sinds 1 januari helaas).140 voor 2 dames voor een half uur en 1,5uur ?
kan iemand mij informeren over wat de toppers zijn van tussen de leeftijd van 25/35.