- Link naar advertentie
- https://www.rvp-girls.nl/
Rendez-Vous is een privé huis gelegen in de polder van Made. Hierdoor ligt het lekker discreet, en is het ook niet inloop huis met dronken mensen / groepen. Er zijn daar 8 Kamers variërend in grote (hebben wel allemaal een douche) en zijn allemaal netjes ingericht. ook zijn er altijd voldoende handdoeken en lakens op de kamers. De meeste dames werken er al lang wat in mijn gevoel betekend dat er een goede sfeer hangt.
Op de site zelf worden geen prijzen vernoemd echter €235 voor 90min. en €300 voor 120 is mijn ervaring. Voor trio's hebben ze een korting regeling.
de openingstijden zijn MA t/m ZA van 11:00 tot 00:00
Ook de gast vrouwen en heer zijn ook altijd in voor een praatje (ik heb wel eens meer dan een uur gezellig met Marsha en Albert zitten na praten).
Op de site zelf worden geen prijzen vernoemd echter €235 voor 90min. en €300 voor 120 is mijn ervaring. Voor trio's hebben ze een korting regeling.
de openingstijden zijn MA t/m ZA van 11:00 tot 00:00
Ook de gast vrouwen en heer zijn ook altijd in voor een praatje (ik heb wel eens meer dan een uur gezellig met Marsha en Albert zitten na praten).