Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan er van meespreken van die misverstanden ginder.
Indertijd ook eens een afspraak gemaakt met de toen nog Isabella van Colombia.
Kom ik daar de volgende middag toe en zegt die gérante doodleuk dat Isabella de avond ervoor vertrokken is. Gelukkig heb ik toen het geluk gehad dat daar net een ander knap colombiaans meisje was toegekomen. En gelukkig wast een goeike 😉🙏.
Ik hoop voor jou dat je evenveel geluk hebt gelijk ik want is altijd wel balen natuurlijk in eerste instantie.
Was dus idd een misverstand. Heb wel al gemerkt dat ze daar der hun altijd goed kunnen uitpraten uit de misverstanden..... Is dan nogmaals rondje Angy geworden. Iedereen hem eens laten presenteren, zit niet veel speciaal tussen deze keer.

Was dus idd een misverstand. Heb wel al gemerkt dat ze daar der hun altijd goed kunnen uitpraten uit de misverstanden..... Is dan nogmaals rondje Angy geworden. Iedereen hem eens laten presenteren, zit niet veel speciaal tussen deze keer.
Nee idd en al zeker die Sonya niet. Heb ze daar één keer zien passeren in de gang en totaal mijn type niet. Ik wacht eigenlijk op Laura, denk dat die in november terug is, haar één keer gezien daar en was een heel schoon meiske.

Hallo! Heeft iemand ervaring met Ivonne?

Iemand al bij Lara geweest?

Goedeavond! Dit weekend kom ik opnieuw naar Gent. Ik zit met een dilemma en misschien kan iemand mij helpen. Bij het gekkenhuis zou ik graag naar Victoria of Erica gaan en ik zou geen geld willen verspillen aan slechte service. Wie kan mij details geven als hij het weet en wil? Bedankt.

Goedeavond! Dit weekend kom ik opnieuw naar Gent. Ik zit met een dilemma en misschien kan iemand mij helpen. Bij het gekkenhuis zou ik graag naar Victoria of Erica gaan en ik zou geen geld willen verspillen aan slechte service. Wie kan mij details geven als hij het weet en wil? Bedankt.
1000 % victoria voor mij. De beste die daar is.
Uitleggen waarom ga ik niet meer doen.
Veel plezier met de recensies te lezen over victoria.
Alles wat je moet weten erover staat er met een handleiding bij manier van spreken bij.
Veel leesplezier alvast 😉
Ps (gouden tip). Als je victoria wil bezoeken en je wil niet met lege handen naar huis gaan leg je beter een afspraak vast.

1000 % victoria voor mij. De beste die daar is.
Uitleggen waarom ga ik niet meer doen.
Veel plezier met de recensies te lezen over victoria.
Alles wat je moet weten erover staat er met een handleiding bij manier van spreken bij.
Veel leesplezier alvast 😉
Ps (gouden tip). Als je victoria wil bezoeken en je wil niet met lege handen naar huis gaan leg je beter een afspraak vast.
Ik lees alleen maar goede dingen over Victoria, Erika heeft een prachtig lichaam en gezicht, maar er zijn maar 2 recensies over haar en ik denk niet dat er sindsdien iemand meer is geweest. Ik heb vragen...

Het is dit jaar 70 euro maar vraag maar eerst eens op voorhand of de dame er nog is want de website wordt traag bijgewerkt, in het voorjaar wilde ik eens Yvonne bezoeken want ze stond de dag zelf nog op de site en ze wisten mij doodleuk te vertellen dat ze al weg was en vorige maand stond ze ook op de site en toen ik opnieuw een afspraak wilde maken was ze er ook al niet meer.
Dus op dat vlak is het daar maar een soep!

Terug
Bovenaan Onderaan