Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan er van meespreken van die misverstanden ginder.
Indertijd ook eens een afspraak gemaakt met de toen nog Isabella van Colombia.
Kom ik daar de volgende middag toe en zegt die gérante doodleuk dat Isabella de avond ervoor vertrokken is. Gelukkig heb ik toen het geluk gehad dat daar net een ander knap colombiaans meisje was toegekomen. En gelukkig wast een goeike 😉🙏.
Ik hoop voor jou dat je evenveel geluk hebt gelijk ik want is altijd wel balen natuurlijk in eerste instantie.
Was dus idd een misverstand. Heb wel al gemerkt dat ze daar der hun altijd goed kunnen uitpraten uit de misverstanden..... Is dan nogmaals rondje Angy geworden. Iedereen hem eens laten presenteren, zit niet veel speciaal tussen deze keer.
 
Was dus idd een misverstand. Heb wel al gemerkt dat ze daar der hun altijd goed kunnen uitpraten uit de misverstanden..... Is dan nogmaals rondje Angy geworden. Iedereen hem eens laten presenteren, zit niet veel speciaal tussen deze keer.
Nee idd en al zeker die Sonya niet. Heb ze daar één keer zien passeren in de gang en totaal mijn type niet. Ik wacht eigenlijk op Laura, denk dat die in november terug is, haar één keer gezien daar en was een heel schoon meiske.
 
Terug
Bovenaan Onderaan