Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraag mij af waarom je het gewoon de kans niet hebt gegeven? Je kon toch ook bv gewoon lara alleen genomen hebben? Nu ja ieder natuurlijk zijn ding maar voor 60 euro moet je natuurlijk geen 5 sterren hotel verwachten met jacuzzi's en sauna's en Turkse baden en gouden lusters.Hmmm ik ben er gisteren eens langsgeweest voor een trio en terug vertrokken. Oude vieze kamer en het was er steenkoud. Er waren twee meisjes beschikbaar, Lara (knap ding) en nog een mollige dame waar ik de naam van vergeten ben. Vlug binnen en buiten op de kamer, je hebt de kans niet om iets te vragen. Mooie gastvrouw? Toch niet die van gisteren... En al zeker niet beleefd. Dit is toch die plaats aan de spoorweg hé? Met extreem luide deurbel?
Ik wou gewoon eens goed afgezogen zijn door twee dames dus mijn lat lag niet bepaald hoog en ik heb al één en ander gezien in mijn carrière... Alles in mij schreeuwde "maak dat je wegkomt". Misschien gewoon pech gehad?
Awel zoals ik al zei, mijn lat lag zeker niet hoog... Ik had gewoon een heel raar gevoel. Zal gewoon het moment geweest zijn zeker... Ik probeer wel nog eens opnieuwVraag mij af waarom je het gewoon de kans niet hebt gegeven? Je kon toch ook bv gewoon lara alleen genomen hebben? Nu ja ieder natuurlijk zijn ding maar voor 60 euro moet je natuurlijk geen 5 sterren hotel verwachten met jacuzzi's en sauna's en Turkse baden en gouden lusters.
Hmmm ik ben er gisteren eens langsgeweest voor een trio en terug vertrokken. Oude vieze kamer en het was er steenkoud. Er waren twee meisjes beschikbaar, Lara (knap ding) en nog een mollige dame waar ik de naam van vergeten ben. Vlug binnen en buiten op de kamer, je hebt de kans niet om iets te vragen. Mooie gastvrouw? Toch niet die van gisteren... En al zeker niet beleefd. Dit is toch die plaats aan de spoorweg hé? Met extreem luide deurbel?
Ik wou gewoon eens goed afgezogen zijn door twee dames dus mijn lat lag niet bepaald hoog en ik heb al één en ander gezien in mijn carrière... Alles in mij schreeuwde "maak dat je wegkomt". Misschien gewoon pech gehad?
je hebt wel jeuk ernaJa die originele is idd wel een knappe. Die andere ken ik niet. De originele kan ook gebrekkig Nederlands. De andere alleen Engels. Ik denk dat je zeker eens moet teruggaan en als je terug gaat moet je zeker eens victoria nemen. Die doet je direct de kamer vergeten . Toen ze binnenkwam was hij al ferm aan het groeien en stortte ik mij meteen op haar lekkere carrosserie . Wat een heet kanon dat is pfffieuw. Victoria is the best. Trust me mandejan. Ik heb ook al voorgehad hoor dat de dames mij niet aanstonden toen ik hun ontmoete en dan zeg ik tegen de bazin It's not my cup of tea. En dan rij ik nog eens door tot in Gent
Yup idd, vraagt om bevestiging eje hebt wel jeuk erna
Goed dat je tussen de regels leest ;-)@Yolo, ook in Victoria haar draadje vermeld je die jeuk. Doet me iets vermoeden maar wil graag van jou horen of er iets is dat we moeten weten…
Waarover gaat dit nu? Ik lees het alsof de plaats dus gekend is om een SOA op te lopen? Kan je wat duidelijker zijn aub voor mijn euh getrouwde vriendYup idd, vraagt om bevestiging e
Lap weer een desillusie. Bedankt voor het verwittigen!Bestaat al recentie van, van haar tijd in Waasmunster. Mij beviel ze helemaal niet!
Was het dezelfde Brenda?Bestaat al recentie van, van haar tijd in Waasmunster. Mij beviel ze helemaal niet!
Het was dezelfde hoor!Was het dezelfde Brenda?
Dacht dat het om een andere ging, wel dezelfde naam maar denk andere foto's.
Zit SiSi nu bij Soraya's palace in Melsbroek als Camille?
Ben er pok bij geweest voor de eerste keer, viel tegen, mechanische afwerking, TZ leek nergens op, fake gezucht, 1 uur betaald en na 40 min buiten. Het was van alles eventjes doen alsof. Voor mij 3/10 geen herhaling gevaar!Het was dezelfde hoor!
Jammer van jouw ervaring maar de foto's lagen nog in mijn geheugen.Ben er pok bij geweest voor de eerste keer, viel tegen, mechanische afwerking, TZ leek nergens op, fake gezucht, 1 uur betaald en na 40 min buiten. Het was van alles eventjes doen alsof. Voor mij 3/10 geen herhaling gevaar!
Die fotos zijn goed bijgewerkt trouwensJammer van jouw ervaring maar de foto's lagen nog in mijn geheugen.
Het is niet al goed wat blinkt!
Ja maar wel dezelfde als bij Emmanuela's Angels destijds.Die fotos zijn goed bijgewerkt trouwens