Zul je je een beetje gedragen, niet dat je morgen op de voorpagina van de telegraaf staat?Nja; lekker boeiend ook. Ik ga de stad in jongs!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZul je je een beetje gedragen, niet dat je morgen op de voorpagina van de telegraaf staat?Nja; lekker boeiend ook. Ik ga de stad in jongs!
Ik ken je verder niet en het hele verhaal ook niet(geen idee of ik daarvoor naar boven moet scrollen, doet verder ook niet ter zake.)Ik heb medelijden met mensen die zo laat geboren zijn.
Volgende week zie ik heel veel die éne persoon in mijn leven. Ze is twee weken op reis geweest. Hoewel ze steeds verklaart heeft geen relatie met mij te willen, eist ze vooral het laatste jaar toch dat ik voortdurend liefde toon. Ze heeft me jaren geleden meermaals beloofd dat ze haar benen voor mij zou openen, maar het is er nooit van gekomen.
Liegen natuurlijk niet, maar je zou misschien iets kunnen zeggen als: ja, ik heb een hoop one-night stands en eenmalige contacten gehad [dvp's, maar dat zeg je er niet bij ] maar nog nooit de ware gevonden?Tsja, moet ik dan gaan liegen? Sorry, maar dat ga ik echt niet doen.
Ze heeft me jaren geleden meermaals beloofd dat ze haar benen voor mij zou openen, maar het is er nooit van gekomen.
AmenDit, maar ook die vrouwen op Tinder die denken dat je niet goed genoeg bent omdat je een x jaren vrijgezel bent.
Dat is veelal net het punt waarom die vrouwen geen relatie willen.
Zij bepalen precies wat en wanneer het wordt.
Die vrouw wil (of wilde toen waarschijnlijk) dat jij laat zien dat je haar kan handelen en ook een mening hebt.
Ik kwam vaak in de friendzone omdat ik te veel luisterde en niet liet zien wat ik zelf wilde.
Je hoeft zo'n vrouw niet te bewijzen dat je een leuke kerel bent!
Dat ben je en dat mag je laten zien. En als zij dat dan niet ziet, dan is dat niet het juiste dekseltje en kun je haar laten gaan.
ik heb al mee gemaakt dat een meisje mij de raad gaf om fwb te proberen. Maar als je dan voorsteld om fwb´s te zijn. Want we zijn beide single, je kent elkaar al 10 jaar, en hebt elkaar al naakt gezien, ik weet ook dingen over haar sex leven. Maar nee dat zou raar zijn want je bent als familie voor haar.Ik heb medelijden met mensen die zo laat geboren zijn.
Volgende week zie ik heel veel die éne persoon in mijn leven. Ze is twee weken op reis geweest. Hoewel ze steeds verklaart heeft geen relatie met mij te willen, eist ze vooral het laatste jaar toch dat ik voortdurend liefde toon. Ze heeft me jaren geleden meermaals beloofd dat ze haar benen voor mij zou openen, maar het is er nooit van gekomen.
Nou.. zou niet weten waarom niet. Ik drink ook vooral whisky, cognac, Port, Vermouth.. is gewoon een kwestie van smaak. Zelfde met muziek, ik luister naar Mario Lanza, Elvis Presley, Dean Martin, veel blues. Weinig moderns. Qua kleding draag ik wat ik fijn vind, ben niet zo van de merken en de laatste mode. Klinkt gewoon als een oude ziel. Maar klinkt ook vooral alsof je onnodig onzeker bent. Je moet gewoon jezelf kunnen zijn. En er zijn heus mensen die jou willen accepteren om wie je bent. Zie het probleem niet zo.Ik heb zelden een groep gevonden waar ik me thuis voelde. Ik ging in mijn tiener- en twintigerjaren zeer zelden naar fuiven, disco's, festivals, enz. Ik hield meer van wandel- en fietstochten, foto's maken, enz. Grote mensenmassa's zijn niets voor mij.
Ik voelde me op mijn twintigste op een bepaalde manier veel meer passen bij mensen een stuk ouder dan mij, laten we zeggen +45 jaar. Zelfs nu nog zou ik liever wat ouder zijn dan ik ben, zo'n 50-55 jaar. Ik heb dat altijd op allerlei manieren proberen te uiten. Ik richtte mijn huis in "grootmoederstijl" in: het behang, de meubels,... Ik heb tot tien jaar geleden sigaren en pijp gerookt. (Sigaretten heb ik altijd ontzettend smerig gevonden) Ik zonnebaad veel en smeer mij bewust niet in, omdat ik weet dat je huid sneller veroudert van veel zon. Ik laat geregeld mijn baard groeien, ben blij dat hij grijs aan het worden is. Ik draag "opa"-petten.
Ik ga tegenwoordig af en toe met een groepje van vier tot maximaal ongeveer tien mensen naar een grote stad (Brussel, Leuven, Antwerpen, Gent,...) waar we dan telkens de hele dag in de horeca zitten. Ik ben bijna de enige die nog veel "klassieke" alcoholische dranken drinkt als bitter bier, whisky, niet-zoete jenever,... De rest drinkt ook geregeld alcohol, maar vooral mierzoete troep als cocktails, "bieren" die feitelijk eerder frisdrank zijn, zwaar gesuikerde jenevers,...
Dikwijls heb ik het gevoel dat ik beter in 1963 was geboren in plaats van in 1983. Dan zou ik waarschijnlijk beter bij mijn leeftijdsgenoten passen, én dan zouden er ook een stuk meer van zijn, want tussen 1963 en 1983 is het aantal geboorten gevoelig gezakt. Ik zou ook wat langer hebben kunnen leven in de tijd vóór de komst van de smartphones die tegenwoordig alles domineren.
Geef toe, zo iemand is niet meteen iemand waar de meesten van dromen om een relatie mee te beginnen, toch?
Het gekke is dat ik hetzelfde hoor van verschillende alleenstaande vrouwelijke vrienden (28 - 35 jaar). Er zitten dames bij die echt insane knap zijn, intelligent, hoge opleiding en ook nog lief. Ik vraag me dan echt af, hoe kan het dat jij nog steeds vrijgezel bent? Ik snap dat echt niet.Ik denk dat het vandaag de dag lastiger is geworden omdat men geen genoegen meer neemt met mr/mrs good, maar alleen mr/mrs perfect (en niemand is perfect).
Zul je je een beetje gedragen, niet dat je morgen op de voorpagina van de telegraaf staat?
dat is het dus..Ik vermoed dat men in deze digitale tijd de neiging heeft om altijd op zoek te blijven naar iets beters of iets anders terwijl je vroeger de keus had uit mensen die je in het dagelijks leven leerde kennen en dus meer tijd en energie stak in 1 persoon
Ik doe er overigens zelf onbewust aan mee.. het is idd het tijdperk.Het gekke is dat ik hetzelfde hoor van verschillende alleenstaande vrouwelijke vrienden (28 - 35 jaar). Er zitten dames bij die echt insane knap zijn, intelligent, hoge opleiding en ook nog lief. Ik vraag me dan echt af, hoe kan het dat jij nog steeds vrijgezel bent? Ik snap dat echt niet.
Ik hoor dan dat ze via Tinder bijv. een date hebben gehad, na 2 x ghost de man haar dan. Dat soort verhalen.
Dus, er zijn echt genoeg vrouwen die een relatie zoeken. Wat is er mis met deze tijd dat ze niet bij elkaar komen?
Een relatie kan een hoop meer voordeel bieden, maar ik denk dat een gezinnetje uiteindelijk de trofee moet zijn in het leven. De fun, joy, liefde die je eruit haalt; daar kan geen neukertje tegenop.
Steniging?22.02u..want anders ging opa met ons pa aan de slag op Oud Testament achtige werkwijze..
was andere koek
Dit is herkenbaar. Ik zat vroeger met een heel lief en knap meisje in klas. Maar nu is ze 27 en ze heeft heel haar lichaam kapot gemaakt. Haar lippen laten vol spuiten. Ik zie graag tattoo´s maar niet in je gezicht en hals. Als je haar insta kijkt weet ik niet zeker als ik op haar instagram zit of onlyfans zit.dat is het dus..
vroeger leerde je elkaar kennen in het cafe .disco ,werk of gewoon bloeide er iets op omdat je elkaar al misschien kende van kinds af aan..bijvoorbeeld 'haar' oudere broer had bij jou in de klas gezeten
in mijn geval/stad was dat deels ook omdat het 20/30 jaar geleden veel kleiner was..en iedereen wel iemand kende uit een wijk..of familie/vereniging
was gewoon veel persoonlijker..
alles is tegenwoordig veel nepper,gemaakter ..meer Tik Tok en Insta ..
ik weet van een paar meiden van nu tussen de 18 en pakweg 23/25 die profielen hebben op beide sites en veel content dumpen..1tje is een dochter van een oud collega..en dat was tot een paar jaar geleden gewoon een mooi naturel lief meiske..
staat nu bomvol tattoo's ,heeft heel haar profiel vol staan met fotos dat ze in dure kleding loopt(turkse nep troep)..in dikke auto's zit..(zit, niet rijd ,en de auto's zijn van een vriendje die een verhuurbedrijf heeft)..op Mallorca op vakantie met een fles Moet aan het zwembad ligt..en dat klopt..want toen was ze met haar ouders mee..
de foto snel genomen bij een duur hotel toen de echte gasten net zwemmen waren en de fles net leeg was...2 tellen later werd ze daar weggejaagd door de receptie..
dan vraag ik me af ,wat er in godsnaam moet gebeuren met zo'n dametje later..en de losers die daar op af komen..
het ergste is..alles wat er omheen hangt draait een rondje mee ..zo mogelijk NOG erger..
werken ho maar..schulden links en rechts, en met hun 30e nog niks bereikt..het ene na het andere vriendje ..als ze pech hebben nog in verwachting ook..
nja zie dan als doodnormale gast met een normaal baantje en een oud Golfje voor de deur maar eens aan een vriendin te raken..
hogere goed opgeleidde dames zien je niet staan..en voor eerder genoemde figuren ben je een sukkel..
het is er niet makkelijker op geworden..
mijn vader ging ons ma ophalen met zijn Kreidler RS om naar dansles te gaan..moest ze om 22.00u terug zijn en niet om 22.02u..want anders ging opa met ons pa aan de slag op Oud Testament achtige werkwijze..
was andere koek..
Maar de jongens van die leeftijd zijn geen haar beter ze gaan poseren met een auto die niet van hun is maar gewoon geparkeerd is. Ze denken dat ze een rapper zijn en zingen van i dont make money i attract money.
Ze lopen rond met een goud kleurige horloge in een t-shirt van armani ze geven toe dat het een namaak is maar het is de image dat telt.
Nou..opa was vroeger kolenboer..en in de zomer bouwde hij elk jaar een huisSteniging?
Wat? Dat 'aspirational buying' houdt hele industrietakken recht!Pronken met "rijkdom" is toch achterhaald, vind ik.
En als je hierdoor met de dames buiten dit wereldje een mooi contact kunt overhouden zoals ik met enkele dames heb is dat toch mooi meegenomen.Voor mij was de eerste keer bij een dvp meer dan 20 jaar geleden, ik was toen ook niet gewend om het zomaar in 1x met een wildvreemde te doen dus ik was ook behoorlijk zenuwachtig
Ik heb ook geen intresse in zulke meisjes die enkel willen pronken. Ik ga liever naar een dvp dan dat ik mij anders of rijker voor doe om een meisje te bevallen.Pronken met "rijkdom" is toch achterhaald, vind ik. Waarom zou men automatisch méér respect moeten hebben voor een materieel rijk persoon dan voor een betrekkelijk arme? Waarom zou iemand met veel geld per definitie een betere partner zijn, terwijl een relatie vooral voor de liefde, het gezelschap dient? Liefde kan je niet kopen, en iemand met weinig geld kan een ander evenveel liefde geven als een schatrijk persoon.
Dat zijn inderdaad kleine stiertjes, die schop je zo de lucht in