Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

• Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

Stemmen: 5 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    189
Wat een merkwaardig gesprek is dat dan: Schat ik heb vandaag een klant gehad en de sex was zoveel beter dan met jou
Waarom zou dat een merkwaardig gesprek zijn? Het is toch superleuk als je geliefde een leuke tijd heeft gehad?

Draai het eens om. Het zou toch ook heel raar zijn om je vriendin of vrouw matige ervaringen te wensen? 😉

Als je om elkaar geeft, wens je elkaar het beste.

Waarom zou dat een merkwaardig gesprek zijn? Het is toch superleuk als je geliefde een leuke tijd heeft gehad?

Draai het eens om. Het zou toch ook heel raar zijn om je vriendin of vrouw matige ervaringen te wensen? 😉

Als je om elkaar geeft, wens je elkaar het beste.
Beschrijf eens zo'n gesprek waarin ze aangeeft dat het met de klant leuker is dan met jou, ik vind dat toch wel apart

Jongere dames hebben hier toch de beste recensies hoor Lisa Lefèvre belle ella om er een paar te noemen 😉
ik ben zelf nog maar 27 maar ik heb ook al momenten gehad met vrienden die net van school kwamen en denken dat ze weten hoe het leven in elkaar zit en dat ze alles weten. Want ze hebben tenslotte alle "tools" en een diploma mee gekregen.

Wat ik ook merk is dat jonge mensen of oudere oudere mensen die plots heel goed hun centjes verdienen. Al snel al niet meer met hun voetjes op de grond staan.

Ik heb ook al dvp´s gezien die hier super goede reviews hebben maar naar mijn mening niet met beide voetjes op de grond staan.

En Lisa ... 😍 ... helaas maar 1x mogen treffen, maar wat een ontzettend fijn mens is zij zeg. Als ik financieel iets ruimer in mijn jasje zat, had ik haar graag vaker bezocht. Warme herinneringen.
Ze staat ook al een tijdje op mijn lijstje. Maar wat mij tegenhoud is een date van 2 u als het niet klikt is het voor beide een domper. En dan is het jammer van het geld. Een ander probeem voor mij is dat ik niet een persoon ben die een week op voorhand kan plannen laatstaan een maand. Soms veranderd mijn planning de dag zelf.

Draai het eens om. Het zou toch ook heel raar zijn om je vriendin of vrouw matige ervaringen te wensen?
Stel je voor dat je in een restaurant een keer bijzonder lekker hebt gegeten, dan hoeft je partner ook niet bang te zijn omdat die niet altijd zo lekker kookt ;-)
Uit pure angst en jaloezie wensen dat je partner het nooit eens bijzonder lekker heeft buitenshuis, dat lijkt mij een benarde levenshouding.

Stel je voor dat je in een restaurant een keer bijzonder lekker hebt gegeten, dan hoeft je partner ook niet bang te zijn omdat die niet altijd zo lekker kookt ;-)
Uit pure angst en jaloezie wensen dat je partner het nooit eens bijzonder lekker heeft buitenshuis, dat lijkt mij een benarde levenshouding.
Weer een vergelijking die kant noch wal raakt, ik ga er inmiddels vanuit dat je dat bewust doet, dit kan niet daadwerkelijk jouw denkniveau zijn
Je vind het gewoon leuk om te provoceren met vergelijkingen die werkelijk nergens op slaan

Weer een vergelijking die kant noch wal raakt, ik ga er inmiddels vanuit dat je dat bewust doet, dit kan niet daadwerkelijk jouw denkniveau zijn
Ik vat wat gryphon zegt op als: je verlaat je nieuwe vriendin toch ook niet omdat de sex met je favoriete dvp beter was. Want het zijn 2 veschillede dingen. Bij een dvp heb je sex omdat je ervoor betaald hebt. Met je vriendin is dat uit liefde

Ik vat wat gryphon zegt op als: je verlaat je nieuwe vriendin toch ook niet omdat de sex met je favoriete dvp beter was. Want het zijn 2 veschillede dingen. Bij een dvp heb je sex omdat je ervoor betaald hebt. Met je vriendin is dat uit liefde
Als ik aangeef dat ik niet misleid wil worden door een transvrouw die zich voordoet als een echte vrouw dan komt gryphon met de vergelijking dat het hem niet uitmaakt als hij in een restaurant een paardenbiefstuk als runderbiefstuk voorgeschoteld krijgt, dat soort vergelijkingen die werkelijk nergens op slaan ga ik niet meer op reageren, dan loop je gewoon te provoceren door te doen alsof je het allemaal niet begrijpt

Ik zou eigenlijk best nog wel een relatie willen, vooral dan voor de liefde. Wel een góede uiteraard, iemand die niet baas speelt over mij, ook met mijn wensen rekening houdt. "Een relatie willen" betekent níet dat ik onmiddellijk zou willen trouwen of samenwonen, ik wil nog een zekere mate van zelfstandigheid behouden.

Maar ik heb de hoop al lang opgegeven ooit een échte relatie te hebben.

Het idee dat de waarde van een vrouw gerelateerd is aan haar maagdelijkheid of seksuele ervaring is een ouderwets en schadelijk concept
Ja en nee. Iets heeft vaak waarde als het met veel moeite verkregen kan worden. Niemand waardeert mannen omdat ze op tegen 1000 verschillende muren hebben staan pissen. Maar dat je onbetaald met 1000 vrouwen het bed hebt gedeeld is een prestatie van formaat.

Dat je als vrouw met 1000 mannen in bed bent gedoken is iets dat zo makkelijk is. Maar dat je als vrouw dat niet doet, is dan weer een prestatie van formaat 😁

Dit idee is diep geworteld in vele culturen en draagt bij aan dubbele maatstaven en stigmatisering. Dat veel mannen dat nog vinden, laat wel zien dat er op het gebied van emancipatie en gelijkheid nog veel te winnen valt.
Ach, je kan zoveel vinden, maar dit werkt twee kanten op.

Pak als vrouw dus de mogelijkheid en neem een man met minder opleiding, lengte, salaris, intelligentie tot je partner. Betaal dan ook alle dates en de kosten van de relatie.

Dan kan hij na een paar jaar van jouw scheiden, neemt de kinderen mee en betaal jij als vrouw nog jaren de partner alimentatie.

En oh ja, als jullie op straat overvallen worden verdedig dan je mannelijke partner en zorg ook dat de auto en het huis goed wordt onderhouden.

Op een of andere manier denk ik niet dat vrouwen vrijwillig en vol enthousiasme die weg kiezen 😏

Destijds vertelde mijn toenmalige vriendin 's avonds meestal wat over haar werkdag als dvp en ze had ook een paar keer een charmante jonge atletische klant gehad die ook nog eens een taal sprak die zij ook machtig is, lekker lijf en extra dimensie om in die taal met elkaar grapjes te maken.
Toch leuker dan alleen een zware dag met moeilijk volk of veel wachten en netflix kijken?
Ik zag en zie daar geen narigheid in.
Als je angstig en jaloers in het leven staat moet je er niet aan beginnen.

Destijds vertelde mijn toenmalige vriendin 's avonds meestal wat over haar werkdag als dvp en ze had ook een paar keer een charmante jonge atletische klant gehad die ook nog eens een taal sprak die zij ook machtig is, lekker lijf en extra dimensie om in die taal met elkaar grapjes te maken.
Toch leuker dan alleen een zware dag met moeilijk volk of veel wachten en netflix kijken?
Uiteraard maak jij er weer angstig en jaloers van

Die kans lijkt me met haar empathie minimaal als je je verder respectvol gedraagt, maar nul is die kans niet nee.
Wat ik mij ook soms af wat voor klanten zij gewent zijn. Sommige dvp´s hebben social media en dan zie je soms zie je dan chique hotel kamer 2 glazen wijn met de fles wijn enzo verder. Dan vaag ik mij soms af van welke klanten verwachten ze zijn dat hun klanten in maatpak komen? Of dat ze naar een villa in het zoete moet. Waar er een man in een chique hemd,kostumbroeken zwarte lakschoenen de deur open doet?

Ik kom altijd casual gekleed toe en ik zou de deur 9 op 10 open doen i mijn polo en jeans met addidasen aan. In een landelijk dorpje.

ik beoordeel de dvp´s niet zo oppervlakkig. Never judge a book by its cover. Ik gun hun ook van harte die dates en klanten en het is leuk om te zien Maar het kan wel een afschrik effect hebben. Waar bij je je afvraagt wil ze wel een klant als ik?

Niemand waardeert mannen omdat ze op tegen 1000 verschillende muren hebben staan pissen. Maar dat je onbetaald met 1000 vrouwen het bed hebt gedeeld is een prestatie van formaat.

Dat je als vrouw met 1000 mannen in bed bent gedoken is iets dat zo makkelijk is. Maar dat je als vrouw dat niet doet, is dan weer een prestatie van formaat 😁

Een slot dat je met alle sleutels open krijgt, is een zéér slecht slot.

Maar een sleutel die alle sloten kan openen, is een zéér goede sleutel.

Ik ben een sleutel die enkel sloten open krijgt die je met álle sleutels kunt openen! :cry:

Ik vind de bed verhalen altijd de beste om t horen en te vertellen 😅

Vandaar dus dat zeer dure dingen die eigenlijk amper praktisch nut hebben, zoals juwelen, dure polshorloges, enz., toch zo gegeerd zijn? :unsure: Ik vind dat eigenlijk maar een achterhaalde opvatting.
Prima, jouw mening. Mag je helemaal zelf bepalen, maar waarde is ook afhankelijk in context.

Die juwelen en schoenen die vrouwen zo graag willen hebben zijn compleet waardeloos als je honger hebt. Dan kun je ineens juwelen ruilen voor aardappelen 🥔.

Dat heeft de hongerwinter ons wel geleerd ☃️❄️

Prima, jouw mening. Mag je helemaal zelf bepalen, maar waarde is ook afhankelijk in context.

Die juwelen en schoenen die vrouwen zo graag willen hebben zijn compleet waardeloos als je honger hebt. Dan kun je ineens juwelen ruilen voor aardappelen 🥔.

Dat heeft de hongerwinter ons wel geleerd ☃️❄️
dat is het zelfde als de ene betaald liever een eetentje met een vrouw voor 200€ en hoopt achteraf op sex. Maar hij heeft een leuke tijd en heeft gegeten. En de ander gaat liever naar een dvp voor 200€ en moet nog eten. Het valt te zien waar de persoon de meeste waarde aanhangt. Bot gezegt lege ballen of een lege maag.

Wat ik mij ook soms af wat voor klanten zij gewent zijn. Sommige dvp´s hebben social media en dan zie je soms zie je dan chique hotel kamer 2 glazen wijn met de fles wijn enzo verder. Dan vaag ik mij soms af van welke klanten verwachten ze zijn dat hun klanten in maatpak komen? Of dat ze naar een villa in het zoete moet. Waar er een man in een chique hemd,kostumbroeken zwarte lakschoenen de deur open doet?

Ik kom altijd casual gekleed toe en ik zou de deur 9 op 10 open doen i mijn polo en jeans met addidasen aan. In een landelijk dorpje.

ik beoordeel de dvp´s niet zo oppervlakkig. Never judge a book by its cover. Ik gun hun ook van harte die dates en klanten en het is leuk om te zien Maar het kan wel een afschrik effect hebben. Waar bij je je afvraagt wil ze wel een klant als ik?
Waarom zouden ze je niet willen als klant? Als je een goeie klik hebt met een dame dan maakt het niet uit of je in maatpak of casual komt blijf gewoon jezelf

Terug
Bovenaan Onderaan