ik denk persoonlijk ook niet dat dit als werk een lang houdbare situatie is..
wat v/d Linde ook hierboven oppert,,
er is best een markt voor oudere dames maar het gros wilt toch jong en strak..
en jong en strak is met 35 tot 40 wel over..ligt een beetje aan je genen ,je voeding ,sporten te ja of te nee ,zeker alcohol en drugs ..daar kun je vroegtijdig oud door worden bijvoorbeeld..
dus moet je zorgen dat je voor die tijd je ding gedaan hebt..
je ziet vooral op sexjobs veel oudere nederlandse dames die zichzelf aanbieden..waarvan je bijna ruikt dat ze gescheiden zijn en in de bijstand zitten mogelijk nog met wat alimentatie van haar ex
proberen ze zo wat zwart geld te pakken om iets beter te leven..
die houden het meestal niet lang vol..die hebben al een roerige tijd achter de rug en gaan dan een nog roerigere wereld in..
vreemd volk aan de deur..buren die het zien..gezeik met de gemeente..
de meeste dames die ik bezoek uit het Oostblok (zuid Amerika etc praat daar liever niet over heb ik gemerkt)..hebben toch wel een beetje zo'n PVA..
laatst bij een Roemeense dame geweest van in de 20 ..
die merkte op dat ik een Rolex droeg ,en vroeg wat ik deed (is een stainless Sub vol krassen ,die ik altijd draag en ziet er zowat uit als een Pulsar sporthorloge)..
toen ik haar mijn verhaal vertelde begreep ze me..en dat ik altijd al zoiets wilde hebben als ik een keer ECHT goed gedraaid had dat jaar..
ik zei toen tegen haar ,dat ze makkelijk zoiets zou kunnen veroorloven..ze vertelde ook in de priveontvangst gemiddeld een rooitje per dag zwart te pakken..
er stond overigens een Fiat Stilo diesel met witte plaat voor de deur ,die was van haar..duss daar ging het ook niet aan op..
maar haar bedoeling was om na 2/3 jaar thuis wat vastgoed te kopen en een uitzendbureau te beginnen..dat mensen levert aan west Europa..dwz investeren in haar toekomst..
en wanneer dat geregeld was..dan misschien een vent ,maar geen kinderen meer..
kwam er achter dat ze dus ook vloeiend Engels en Duits sprak en inmiddels wat Nederlands ,ze had ook hoge school gedaan in Roemenie ,maar dan verdien je daar nog niks..
cold hard cash moest er komen en dat deed ze zo..sommige klanten weigerde ze gewoon (vroeg ook eerst om facepic)..en gasten die ze zag zitten accepteerde ze gewoon..sex vond ze fijn ,maar dan wel met iemand die op het eerste gezicht haar aanstond..no fat guys or black/muslim zei ze ook nog..
was zo iemand dan irl alsnog een boer ,dan de rappe service en weg ermee
dat is natuurlijk puur zakelijk..en drugs of drank ging hem ook niet worden..
ik weet ook wel zeker dat ze over een jaar ook uit de business is..
de sex vond ze geen probleem uiteindelijk..het eindeloze gezeik op de app ..het wachten..de fakers soms..de taalbarriere ..niet iedereen is engels machtig laat staan Roemeens..het zoeken van een werkplek..mensen die een graantje willen meepikken..daar werd ze wel moe van..
tuurlijk zullen er hobbyhoeren zijn die niet genoeg kunnen krijgen van aandacht,sex en het geld zien als leuke bijzaak..
maar anders, geld verdienen zo lang je 'houdbaar' bent niet uitgeven aan Gucci of een Cayenne..al HELEMAAL niet opstofzuigen
en daarna goed investeren..alles vaarwel zeggen, heel dat milieu..
want dat houd je niet vol..
dat is met alle werk wat je lichamelijk en geestelijk uitput..
ik ben zelf met toen amper 22 jaar dagelijks naar Solingen Duitsland gereden 3 jaar lang..4 man in de auto ( ik reed)..dik 1,5 uur trappen om er te komen..8 uur lang metselen en weer terug sávonds..bakken geld verdient..
daarna nog 10 jaar door heel nederland gecrossed in de nieuwbouw en renovatie..nog meer geld verdient
ook met een volle auto ,met volk .dikwijls nog met een tendemasser erachter..
terugkijkend geen idee hoe ik dat toen deed..echt ongelooflijk..naar hedendaagse maatstaven..
maar heb er wel mee bereikt dat ik redelijk onbezorgd kan leven nu..echtscheiding kostte wel weer bakken geld..maar a la..
had ik elke avond het cafe ingegaan en niet zuinig geweest op mezelf of elk half jaar een nieuwe Mercedes gekocht ?
had ik nou gewoon in een huurhuis gezeten..oud Opeltje voor de deur..vrouw van 100 kilo..
dat is met die dames ook..even een jaar of 5 gas erop goed nadenken en daarna je kansen benutten..
niet blijven hangen..dat stookt je op..