Ik wil een ander onderwerp aansnijden. Relatie met een klant vanuit perspectief van een sekswerker. En er zitten echt psygopaten tussen. Het is niet de eerste keer dat ik zulk materiaal onder mijn neus krijg. Dit is denk ik de derde die intussen een bom probeert te leggen tussen de dochter en moeder in.
Het verhaal is - de dame is prive gegaan met een klant buiten het seksbedrijf om. Een tijdje lang gaat dat goed, maar op ten duur komen er gevoelens bij kijken, en zij wijst dat af. De klant wordt dermate boos dat ie alles uit gaat pluizen, en het lef heeft een brief te adresseren naar de dochter.
Voor die paar idioten hier die denken dat ik nog steeds dingen uit m'n duim zuig:
Bekijk bijlage 132325
Het liefst wil ik dit soort mensen ergens gaan exposen - gewoon laten zien wie ze zijn, desnoods content zoals dit aan hun werkgever of familie adresseren. Kijken of ze dan nog zo'n stoere jongen zijn met ziekelijk gedrag zoals dit. Op pagina 2 wordt inderdaad een foto erin gestoken met waarin de dame aankomt op haar werk.
Blijkbaar is de klant in deze afgewezen - en gaat over tot zulke acties. Ook niet zo lang geleden was er een discord ontdekt, in waarin leden in een bescheiden, besloten gedeelte zelfs, bezig waren sekswerkers te achterhalen. Dus naw gegevens delen, familie maar ook openlijk bespreken hoe "maximale schade" kan worden verricht met zo'n anonieme brief als deze.
We weten om wie het gaat - en er is grondslag om gewoon aangifte te doen. Maar de vinger wijzen op sekswerkers - jullie zijn geen haar beter. Stelletje psygopaten.
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen ook aan dames. Als je werkt voor een werkgever, je deelt je gegevens gewoon niet met klanten. In een flink aantal keren komt daar behoorlijk wat gezeik uit voor wat extra geld, wat naar mijn inziens de moeite niet waard is.