Dan kan ze assisteren als ze er eentje gaan martelen door z'n tanden uit te trekkenopgeleid tot tandartsassistente en al..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan kan ze assisteren als ze er eentje gaan martelen door z'n tanden uit te trekkenopgeleid tot tandartsassistente en al..
was toch een clipje bij ..Ik moet nu steeds aan het nummer denken 'Bad boys, bad boys, watcha gonna do'
Zou kunnen, maar aan het aantal views te zien lijkt dit de orginele maar ik ken het nummer eigenlijk van de film bad boys met Will Smithwas toch een clipje bij ..
dat je telkens SWAT en DEA binnen zag vallen ?..
bij van die Bloods en Crips..
deur eruitstampen en instappen
De doet toch pijn als je dat leesten ziet dat hij haar een gebroken neus geslaan heeft 2 blauwe ogen.
Ik heb al veel blauwtjes gelopen dat is waar. Dat is ook niet erg dat hoort er bij. Ik heb nog nooit een meisje al rebound gebruik. Ik ga niet met een meisje haar gevoelens spelen om wraak te nemen op een ex. Ik ben daar te volwassenen voor en ik speel niet met iemand zijn gevoelens.Pff ik vind het vooral droevig dat je je zo benadeeld voelt. Iedereen loopt wel eens een blauwtje en we zijn allemaal wel eens iemands rebound geweest. Get over it.
Trouwens wel heel bizar dat je dit over jouw vriendin haar dochter zegt en nog bizarder dat zij met jou daarover praat. Waar bemoei je je mee? Haar lijf, haar keuze.
Ik heb wel medelijden met hun. Je slaat niet naar vrouwen. Maar als ze keer op keer terug keren naar die gast. Omdat ze iedere keer geloofd dat het anders gaat zijn. Sorry dan zoekt ze het zelf.Van die vrouwen die een relatie beginnen met iemand die zonder reden anderen in elkaar slaat, dáár heb ik geen medelijden mee als het slecht afloopt. Ik heb dat zo vaak gezien op school. Als je een hond in huis neemt die zonder reden willekeurige mensen bijt, weet je óók welk resultaat je kunt verwachten.
Ik heb wel medelijden met hun. Je slaat niet naar vrouwen. Maar als ze keer op keer terug keren naar die gast. Omdat ze iedere keer geloofd dat het anders gaat zijn. Sorry dan zoekt ze het zelf.
Goed lezen is een kunst.Ik heb al veel blauwtjes gelopen dat is waar. Dat is ook niet erg dat hoort er bij. Ik heb nog nooit een meisje al rebound gebruik. Ik ga niet met een meisje haar gevoelens spelen om wraak te nemen op een ex. Ik ben daar te volwassenen voor en ik speel niet met iemand zijn gevoelens.
Voor de duidelijkheid dat is een vrouwelijke vriend en wij hebben geen relatie.
Dat is ter sprake gekomen met dat ik dat meisje zag en tegen haar moeder het is al een geen kindje meer maar een jonge vrouw, voor dat je het weet ben je een oma. Voor de duidelijkheid goed bedoeld.
Dan heeft die moeder
verteld een gewoone vriend Heet niets meer waar mee ze 2 handen op 1 buik is. Tis een lieve knappe jongen.
Dus als ik jou begrijp is die moeder totaal verkeerd dat ze me haar dochter over relatie´s spreekt en haar dochter en haar de raad wil geven van geven van. Denk goed na over met wie je een relatie begint. En maak niet de zelfde fout als ik en wijs iemand af omdat hij "te braaf" is.
Want die vrouw is al jaren samen met dat meisje haar vader. Dat vroeger zo ruige wilde bink was. Die nu ladder zat thuis komt, die in zijn vingers knippert en zegt breng mij een pint en met borden heeft gemeten enzo verder.
ze wil er al jaren van weg. Want ze is niet gelukkig. Maar ze de stap niet te zetten. Ze wil niet dat haar dochter ook in zulke relatie terecht komt.
Dus als moeder mag je ook niet meer over je kinderen praten met mensen over wat je zorgen maakt blijkbaar. En had blijkbaar moeten zeggen tegen die vrouw waar bemoei jij je mee ? Het is je dochter haar lijf het is haar keuze.
Dus een moeder dat haar zorgen maakt over haar dochter is een slechte moeder?
Nee dat is natuurlijk ook niet goed. Onlangs is was er ook in het nieuws. Dat er een man gewurgd was door zijn vriendin.Maar een man zonder reden in elkaar slaan, is dus wél oké in jouw ogen? Zó redeneren veel van die gewelddadige mannen óók. Tot ze samenleven met hun vriendin. Dan houden ze dat principe niet meer vol, met het gekende resultaat.
volgens mij was de vraag van de topic starter of het de moeite waard is om een relatie aan te gaan, of de dames van plezier te bezoeken.
Het een sluit overigens het ander niet uit is mijn ervaring.
Zelf 2x getrouwd geweest, lange relaties gehad. Ben er voorlopig helemaal klaar mee, mijn vrijgezelle leven is een stuk beter. Direct na het uit elkaar gaan ging ik wel op zoek omdat ik een leegte voelde, na een tijdje dacht ik nee niet meer want echt veel voegt het niet toe behalve een hoop gezeik en kosten.
Ik hou nu meer geld over, en mijn sexleven is ook verbeterd, en het leven is een stuk relaxter geworden.
Nou ja misschien hielp de laatste relatie met een borderline patient ook niet echt om vertrouwen te houden in vrouwen.
Ik zelf ben 50/50. Ik wil nog altijd tijd en moeite in een relatie steken. Maar ik heb geen interesse in een relatie enkel en alleen om te kunnen zeggen dat ik een relatie heb.volgens mij was de vraag van de topic starter of het de moeite waard is om een relatie aan te gaan, of de dames van plezier te bezoeken.
Het een sluit overigens het ander niet uit is mijn ervaring.
Zelf 2x getrouwd geweest, lange relaties gehad. Ben er voorlopig helemaal klaar mee, mijn vrijgezelle leven is een stuk beter. Direct na het uit elkaar gaan ging ik wel op zoek omdat ik een leegte voelde, na een tijdje dacht ik nee niet meer want echt veel voegt het niet toe behalve een hoop gezeik en kosten.
Ik hou nu meer geld over, en mijn sexleven is ook verbeterd, en het leven is een stuk relaxter geworden.
Nou ja misschien hielp de laatste relatie met een borderline patient ook niet echt om vertrouwen te houden in vrouwen.
Nee dat is natuurlijk ook niet goed. Onlangs is was er ook in het nieuws. Dat er een man gewurgd was door zijn vriendin.
Ik wilde net hetzelfde reageren maar je hebt het al uitstekend verwoord. Helemaal mee eens. Twee mensen in een relatie met verschillende libidos is echt een crime.wat mij opvalt is dat veel mensen hun partner kiezen op basis van bepaalde, vaak 'traditionele' of zelfs praktische kwaliteiten zoals: heeft hij een stabiele job? kan zij mij kinderen geven? komt de familie goed met elkaar overeen? hebben we dezelfde ideeen omtrent opvoeding? etc
anderzijds worden de vragen 'zijn wij seksueel compatibel? hebben we ongeveer hetzelfde libido? wat verstaan we beiden onder intimiteit en romantiek? zijn we even open minded als het aankomt op seks?' vaak genegeerd.
met het gevolg dat mensen voornamelijk om de eerder alledaagse en traditionele redenen een relatie starten en de aspecten huisje, tuintje, kindje daaruit voortvloeien
komen ze na enkele jaren tot de conclusie dat dat allemaal mooi is, de relatie gaat praktisch gezien goed
maar qua intimiteit zit het niet goed, heeft het uberhaupt goed gezeten?
vaak blijven ze in de relatie voor de kinderen, de familie, het huis met de prachtige tuin,... maar voelen ze zich beiden niet voldaan binnen de relatie omdat het algemeen gezien op seksueel en romantisch vlak niet klikt en dat nooit echt gedaan heeft
andere optie is die spanning, intimiteit en romantiek elders te gaan zoeken
nog een optie is om de relatie stop te zetten
ik ben zelf single en heb het nu heel veralgemeend hier neergetypt
mijn punt is dat het zeker niet onverstandig lijkt om even te checken bij je mogelijks toekomstige partner hoe zij seksualiteit zien en hoe jij dat ziet en als dat wel mooi samengaat
velen weten of merken reeds van het begin dat dat niet de sterkste kwaliteit van de relatie zal zijn maar schuiven die gedachte voorlopig aan de kant en hopen dat het op magische wijze op termijn plots wel helemaal goed komt qua seks, spanning, romantiek, intimiteit, ... noem maar op
ik heb daar mijn vragen bij maar oke
of wat denken jullie hierover?
Wel netjes van haar dat ze daar eerlijk over was, ze had ook heel gemeen kunnen doen en zeggen dat jij haar aanviel en dat ze zich moest verdedigenIn mijn vorige relatie te maken gehad met partnergeweld. Kwam de politie enkele keren langs omdat de buren belde. Altijd leuk om uit te leggen dat ik niet de agressor was. Gelukkig was mijn ex daar ook eerlijk over.
Zou ze psychische problemen hebben gehad? Die indruk krijg ik een beetje.Als ik bv de woonst wou verlaten, om afstand te nemen, met haar hoofd tegen de muur slaan en dan dreigen dat ze mij zou aangeven bij de politie.
Trauma's uit haar verleden.Zou ze psychische problemen hebben gehad? Die indruk krijg ik een beetje.
Een beetje maar
Het is inderdaad goed dat je kan kiezen uit dvp´s of fwb´s ik heb jammer genoeg niet de mogelijkheid of uitzicht op een fwb. Dus is het wel goed dat de dvp´s bestaan. Zo val ik mijn vrouwelijke vrienden niet lastig als ik zin heb in sex.In mijn vorige relatie te maken gehad met partnergeweld. Kwam de politie enkele keren langs omdat de buren belde. Altijd leuk om uit te leggen dat ik niet de agressor was. Gelukkig was mijn ex daar ook eerlijk over.
Na aanzienlijke tijd en vele euro's aan professionele hulp later verbeterde zij haar gedrag, maar toen het na een relatief rustige periode toch weer zover kwam dat ze zichzelf niet kon beheersen, was mijn lontje helaas ook behoorlijk ingekort…
Eens die grens overschreven heb ik er een punt achter gezet en voorgenomen om geen nieuwe relatie te beginnen voor onbepaalde periode. Wou zeker niet het risico lopen om op iemand aan te pakken "die het niet verdiende" vanwege ptsd.
Gelukkig bestaan er buiten de dvp's ook fwb's, want als ik elke keer moest betalen als ik zin had had ik geen nagel meer om aan mijn kont te krabben.
Dus terug een relatie of eeuwig vrijgezel?
Voorlopig heb ik het goed naar mn zin als flierefluiter, maar ben inmiddels ook weer klaar voor een relatie. Dat hoeft echter niet dus we zien wel wanneer ik de juiste vrouw tegenkom. Persoonlijk vind ik een leven delen en een ander liefhebben toch nog steeds het mooiste dat ik heb mogen ervaren, op voorwaarde dat het klikt en niet botst natuurlijk.
Om het luchtig af te sluiten citeer ik tenslotte mijn nonkel toen ik terug vrijgezel werd als dertigplusser:
"Veel geluk met zoeken, want al de goei zijn van de markt"
Samen koken was een gevaarlijke onderneming dan, met al die messen in de buurt, als je dan iets laat aanbranden...De 3de keer dat de politie langskwam zei een van de agenten tegen mij "we zien nu al voor de derde keer dat jij het slachtoffer bent, maar als we voor een vierde keer moeten terugkomen en zij zegt dat jij haar hebt geklopt, heb je als man nog steeds een groot probleem".
Behoorlijk zwaar om daar mee te leven. Heb mijn woede zo hard moeten onderdrukken dat ik op het laatst haast geen enkele emotie meer kon ervaren
Vrouwen gebruiken inderdaad vaak voorwerpen, aangezien ze fysiek niet in staat zijn om echt pijn te doen.Samen koken was een gevaarlijke onderneming dan, met al die messen in de buurt, als je dan iets laat aanbranden...
Ik heb ook nog een gesmeten gekregen. Of van een meisje 4-5 vuist slagen volle kracht ze vind dan nog dat ze je nog niet goed genoeg mee gehad heeft. Dus begint ze met het platte van haar hand met aan elke vinger een ring in je gezicht te slaan.Vrouwen gebruiken inderdaad vaak voorwerpen, aangezien ze fysiek niet in staat zijn om echt pijn te doen.
Dat zie je neit altijd van de buitenkant.Niet elke relatie is zo hè. Kijk eens om je heen: je buren, je collega's, je familie. Dat zijn toch niet alleen macho's die een leuke vrouw hebben, of relaties met huiselijk geweld?