Ik heb een link van de website van de Rijksoverheid zelf gedeeld waarin duidelijk staat dat de vergunning bij ieder gemeente aangevraagd kan worden en daarnaast je locatie niet gebonden hoeft te zijn aan de gemeente. Dus je mag hem overal aanvragen en overal je werk uitoefenen, aldus de website van de Rijksoverheid. Als jij aangeeft dat dat niet zo is verzoek ik je om met een officiele, rechtstreekse bron te komen. Dan geef ik jou met alle respect gelijk.
Nee idd, een dame die niet de moeite neemt om een vergunning aan te vragen zal vast haar boekhouding ook 100% op orde hebben, hiervoor ook een boekhouder inhuren en vast ook 100% van alle cash ontvangen inkomsten 100% doorgeven aan de Belastingdienst en absoluut niets zwart doen. En ik ben Sinterklaas. En nee, overgund staat per definitie niet aan zwart verdienen. Ook als je een vergunning hebt kan je theoritisch inkomsten achter de hand houden en niet alles opgeven en ook als je geen vergunning hebt kan je theoretisch ingeschreven staan bij het KvK onder andere dienstverlening en je inkomsten wel volledig opgeven. Theoretisch kan dat ja. Als jij daarin gelooft prima, iedereen weet dat dat absoluut niet zo is.
Er is NIETS dat de dames tegenhoudt om een vergunning aan te vragen en NIETS om netjes hun inkomsten volledig door te geven aan de fiscus. Als zij dat niet willen doen ligt dat toch echt aan henzelf. En hebben ze ook het recht niet om te klagen en huilen als ze worden opgepakt.