Je doet alsof het gaat om een geheime baan bij de inlichtingendienst oid.
Iedereen die vaak wandelt en verschillende soorten dames bezoekt zal op de hoogte zijn van de dames en de bezettingsgraad van de dames.
Kan DENKEN op de hoogte te zijn. Jij loopt daar waarschijnlijk niet elke dag en zeker al niet meermaals per dag of gedurende vele uren. Het blijft dus een momentopname.
De kamerprijzen zijn geen geheim, die kan iedereen je wel vertellen.
De vraag is dan of diegene die ze vertelt ook wel correcte informatie geeft. Dvp's vertellen wat zij willen. Tenzij jij natuurlijk zelf bent gaan navragen om een kamer te huren en om zelf in de stiel te stappen.
Toppers zijn er wel degelijk. Genoeg dames die je bijna niet voor het raam ziet omdat ze continu bezet zijn.
Zoals ik zeg: jij ziet momentopnames. Als er 5 forumschrijvers hun momentopname neerschrijven, creëren zij zo een topper. Als een andere dame geen forumschrijvers onder de klanten telt, heeft zij daarom nog niet minder (soms zelfs meer) klanten over de vloer.
Week op week. En er zijn ook genoeg dames die vaak voor het raam staan. Hierover hoef je ook niet geheimzinnig te doen. Als je aan een paar hardcore wandelaren van een buurt vraagt welke dames het meest druk zijn zullen ze 9 vd 10 keer dezelfde namen noemen.
Die paar hardcore wandelaars vormen een enorm klein aantal mensen, ten opzichte van de duizenden die er passeren. En zij zien ook niet alles. Sommigen van hen zien zelfs niets, omdat ze te zat of te stoned zijn.
Wil overigens niet zeggen dat die dames per se voor jou de topper hoeven te zijn, smaken verschillen uiteraard. Maar je kan er wel van uitgaan dat bepaalde dames veel veel drukker bezet zijn dan anderen.
Ja en nee. Ik ga nergens van uit, maar ik weet gewoon dat er dames zijn die niet als topper worden beschreven, of die nauwelijks of niet gerencenseerd worden en die toch evenveel of soms wel meer klanten hebben dan sommige zogezegde toppers.
Als het volk er is kan je inderdaad je werk niet doen, maar het punt is dat het volk er altijd is.
Dat is een echt zeer grote misvatting. Zeer zeker onwaar.
Seks is geen luxe goed, maar een primair behoefte.
Nee, ook niet waar. Je kan daar wel primair naar verlangen, maar van geen eten en geen drinken ga je dood. Van geen seks niet. Je loopt er alleen ongemakkelijk van en je wordt misschien onuitstaanbaar. Maar doodgaan? Nee.
Mannen zullen alles doen om toch aan hun trekken te komen zolang ze een lul hebben.
Denk je? Als je je rekeningen nauwelijks kan betalen, moet er bespaard worden. En mannen in een relatie hebben het des te moeilijker om hun wandelgeld stiekem te houden, naarmate het in het gezin financieel moeilijker wordt, want dan controleert moeder de vrouw veel strenger mee waar de centjes naartoe gaan.
Dat is ook de reden dat de mannen, ondanks al het geklaag hier, die prijzen gewoon blijven betalen. Dus daarom is het een beetje onzin om te denken dat het volk enig impact heeft in het verhaal. Het is een vaste variabele.
Nogmaals: als het volk er niet is, is het er niet. Dat vind ik niet uit. Dat kan je komen checken door elke dag verschillende keren te komen kijken, als je denkt dat ik lieg.
Of een dame goed is kan je zeker uit de recensies halen. Als recensies voor 90% positief zijn zegt dat alles.
Denk je? Dat kan ook zeggen dat er een paar vurige fans zijn of dat de dame zelf onder enkele namen meeschrijft. Op het vroeger Provla forum schreef er zelfs een dame haar eigen recensies met medeweten van de forumleiding.
Wil overigens niet zeggen dat jij het per se naar je zin zal hebben bij haar, omdat smaken eenmaal verschillen. Er zijn genoeg 'toppers' waar ik niet naar binnen zou willen.
Zo is het bij mij ook. Veel toppers zouden mij niet eens een erectie doen krijgen. En waar ik voor val, daar zouden anderen misschien om lachen.
En er zijn genoeg dames die minder bezet zijn, maar die volledig mijn smaak zijn. Neemt niet weg dat gemiddeld gezien er wel een groot verschil is tussen de bezettingsgraad van dames.
Dit soort beweringen steunt op vermoedens, op dingen van horen zeggen enz. Ga eens met de verhuurders praten. Die weten ook wel méér over de geldzaken van de meisjes die bij hen huren.