Als een dame echt 400 euro per uur vraagt, is het wel degelijk relevant om daar een vraagtekens bij te zetten.
Of ze is zo geniaal en lekker dat het dit bedrag waard is, of het is afzetterij.
In beide gevallen is het prettig, als forumlezer, om dat te weten.
Opmerkingen als ' de dame mag dat toch zelf weten' slaan een discussie ook nogal dood.
... dit kan ik wel een beetje snappen van je...
ik ga nu misschien chargeren, maar ik lees wel eens recensies die op mij overkomen als:
"ze deed geen intiem omdat ze haar condooms was vergeten en was 40 jaar ouder en 50 kilo zwaarder dan de playmate van de foto's, maar ja, dat kan gebeuren, als ze maar haar best doet, 1000 Euro per uur"
als een recensent duidelijk niet doorheeft dat je bepaalde zaken gewoon objectief niet hoeft te accepteren van een dvp en al helemaal niet van een extreem dure, dan heb ik wel eens de neiging zo'n schrijver door het beeldscherm heen te trekken en hem dit uit te leggen (dat doe ik uiteindelijk nooit omdat ik ook wel zie hoe recensies hier soms door ontsporen)
gaat dan niet alleen om de prijs, hoge prijzen mogen bestaan en heb zelf ook wel eens voor "high class" betaald, maar wil wel dat alle partijen snappen dat extreme prijzen ook hogere verwachtingen mogen scheppen en zowel sommige klanten als aanbieders snappen dat volgens mij niet altijd