Wel, de illusie waar de klanten bij een dvp-bezoek voor betalen, is toch vergelijkbaar met de illusie die je bv bij een theaterstuk krijgt. Dat is ook geacteerd, en je betaalt er voor, maar toch kan je je er in inleven (anders ga je naar geen theater) en je kan er van genieten. Ik denk dus niet dat de sector zich in de eigen voet zou schieten als er te veel over de waarheid geweten zou zijn. Iedereen die betalend gaat seksen weet toch dat de dvp je zo lief vindt omdat je betaalt? Als zij je (voor dat je klant werd) op straat zou tegengekomen zijn, had zij waarschijnlijk niet eens naar jou omgekeken.@hotmaidje
Eens, maar ik vraag me wel af of het bestaansrecht niet grotendeels te danken is aan die veronderstellingen en of de branche zich niet enorm in de eigen voet gaat schieten als wij klanten vaker de waarheid horen?
Ik denk dat je die wisselwerking nog niet goed kan 'plaatsen'. Het is niet omdat je als klant heet staat en het meisje gevonden hebt dat jou daarbij tegen betaling van je zaadjes gaat afhelpen, dat dit meisje haar klant op een gelijkaardige manier ziet, of aanvoelt. Daarover gaat nu net dat acteerwerk. Maak je geen illusies: de klant wil seks en krijgt ook seks, en de dvp doet een job en wordt er voor betaald.Een wisselwerking tussen klant en DVP waar de seks uiteindelijk voortvloeit uit de gevoelde vibe tussen beiden.
De vaakvernoemde 'klik' tussen de klant en de dvp gaat vooral over enkele praktische punten. Betaalt hij correct? Is hij vriendelijk en lief tegen mij? Doet hij me geen pijn? Is zijn hygiëne in orde? Is hij niet zat of onder invloed van drugs? Wil hij geen dingen die ik niet aanbied? Is hij een plezante mens in de omgang of is het een ambetanterik? Enz. Dat maakt dat een meisje de ene klant graag heeft, de andere nog liever heeft, en een andere liever niet ziet afkomen, ook al betaalt hij.
Voor alle duidelijkheid: de seks vloeit uiteindelijk NIET voort uit de gevoelde vibe. Die vibe is een illusie. Je kan natuurlijk ook écht geloven dat een dvp X keer per dag poepeloeregeil wordt van de klanten, of dat jij nu net die grote uitzondering bent waarvoor zij écht wel een vibe voelt.
Vergelijk het met een winkel die afficheert: 'wij verbouwen om u nog beter te kunnen dienen'. Nee, het is eigenlijk 'wij verbouwen om hopelijk meer te kunnen verdienen'. Het is dus maar hoe je het uitlegt.
Is het dan zo moeilijk om te kunnen/willen/durven inzien dat er een groot verschil is tussen een vrouw die gratis seks heeft enerzijds omdat zij ofwel haar partner graag ziet, ofwel omdat ze zelf ook dierlijke lusten heeft, en anderzijds een vrouw die seks heeft omdat zij dat als een betaalde dienst aanbiedt?De basis, waar de verschillende onderdelen zich bevinden, ja ok, maar iedere vrouw is anders. De ene wil graag hard op de cllt gebeft worden, de ander zachtjes, weer een ander zelfs liefst niet teveel op dat plekje, de ene langzaam, de ander snel, wel vinger, niet vinger etc. etc. Als je als heer bij een nieuwe dame het dan niet op de manier doet die zij lekker vindt, en de dame wil ook dat zij geniet, dan verwacht ik toch wel enige aanwijzigingen. Kan verbaal, of non verbaal door mijn hoofd te pakken of zo, maar niks zeggen vind ik in dat geval niet de beste oplossing.
Ik hoop dat iedereen dat hier doet, maar ik weet dat velen gewoon dingen vertellen waarvan ze denken dat ze dat weten, gebaseerd op vanalles en nog wat: horen zeggen, vooroordelen, verkeerde conclusies over half gekende waarheden, zelf geponeerde stellingen ("dat weet je toch zo") enz.En wie zegt de waarheid zoals ze is ?
Als ik van iets de waarhied weet: ja.Jij misschien ?
Als ik van andere dingen niks af weet of niet genoeg afweet: dan praat ik daar ook niet over, of ik zeg gewoon dat ik me iets afvraag of zo.
Dat is helemaal niet waar. Er zijn wel verschillende waarheden die jij je kan verbeelden, maar feiten zijn feiten.Er zijn zoveel waarheden en ieder heeft zijn waarheid ....
Het ging hier over bv recensies waarin wandelaars voor waarheid vertellen wat zij denken dat een dvp voelt. Om maar een vb te geven. Zolang je er enkel als klant bij was, weet je enkel datgene wat een dvp jou vertelt over wat zij voelt of hoe zij tegenover het werk staat.