Vandaag bevestigd door 2 dames, De dames hebben onder elkaar ook een webstie waar ze gegevens van mannen kunnen delen met elkaar, aan de hand van hun telefoonnummer en hun emailadres. Zo kunnen ze ook elkaar verwittigen als iemand niet aan de eisen voldoet.
Is een app die gebruikt wordt onder de dames die privé ontvangen. Raamdames lopen even bij elkaar binnen om wat info te delen
Ik ben anders wel benieuwd om mezelf daar eens op te zoeken. En dat gaat dan niet over m`n prestaties beoordeeld te zien, maar wel over het soort info dat ze over jou delen. Van 1 DVP vermoed ik dat ze me als een faker ziet, gewoon omdat we na verschillende pogingen om af te spreken (agenda`s matchten gewoon nooit) niet meer reageert. Helaas dezelfde ervaring met nog een tweede DVP. En als ik dan lees dat er "info" gedeeld wordt onder dames, dan kan dat heel lastig zijn als je bijvoorbeeld langs die weg (onterecht) als een faker bestempeld wordt kwestie van nog bij andere DVP`s die dezelfde info checken terecht te kunnen. Laat staan als een DVP een negatieve recensie leest die je over haar schreef, dat niet kan verkroppen en het je dan knap lastig wil maken door negatieve info over jou te delen.
Dus ik ben wel heel benieuwd welke site of app ze daarvoor gebruiken en zou mezelf daar wel eens willen opzoeken.