Als je dvp zijn echt kutwerk (pun intended) vindt, dan hou je het waarschijnlijk niet lang vol en zal dat ook wel in je dienstverlening te merken zijn. Echter, ik denk ook dat wij mannen te makkelijk denken te weten dat de dame er wel lol in heeft. "Ja, maar ik merk dat echt wel hoor." Ik betwijfel dat ten zeerste. Als de klant niet een al te grote hork is en zich netjes gedraagt, dan is het denk ik niet heel moeilijk om het innerlijke gevoel van "Ach, deze klant is prima te doen" aan te dikken naar een uiterlijk vertoon waarbij de dame overkomt als "Oh, wat heb ik er lol in met jouw als klant!". Daar hoef je geen al te groot toneelspel voor op te voeren. We laten ons veel makkelijker in de luren leggen dan we van onszelf denken. Dat is geen kwade opzet, maar onderdeel van een goede service, en wij trappen er in.
Wat betreft recensies van de klanten zal ik alvast een voorschot op die voor mij geven:
Kalende, iets te zware man. Verzorgd en schoon. Geen roker. Geen tattoos. Ziet er wat jonger uit dan hij is. Oprecht, open en respectvol. Rustig, beetje te passief. Kan iets te open zijn over zichzelf. Geen gekke wensen. Praat en beft enorm lang, dus je hoeft zelf niet veel te doen. Beffen en vingeren is niet onaardig. Niet geweldig als het op seks aankomt. Plain vanila. Houdt vaak moeilijk een stijve als het condoom er om gaat. Komt heftig schokkend en trillend klaar, dus schrik niet, het is geen hart of epileptische aanval. Gemakkelijke klant die vooral voor het pleasen gaat, het persoonlijke contact en om de huidhonger te stillen. Geen klant om spetterende knallende seks mee te hebben, maar een eenvoudig gezellig intiem uurtje.
Intiem: **
Beffen: ****
Vingeren: ****
Zoenen: ****
Extra's: Praten, Knuffelen
Gesproken taal: Nederlands
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Prima
Origine: Nederland
Leeftijd: 45 - 55
Haarkleur: Blond (kalend)
Cupmaat: Small manboobs
Penismaat (lengte/omtrek): 13cm/13cm
Lengte: 1m80
Lichaamsbouw: Gezet
Duur van bezoek: 60 minuten
Dag: Meestal zaterdag of zondag
Totale kosten: een condoom, wat water en zeep, een drankje, en een wasje met handdoeken en beddengoed
Algemene beoordeling: ***1/2
Zoiets?