Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is momenteel op verlof in Thailand.... en ze werkt in privé appartement, heel proper trouwens.Werkt zij in een salon (zou niet weten welk of waar in Vilvoorde) of gewoon op haar / een privé adres?
Vilvoorde is momenteel (al even, nog even) een totale ramp met de wagen.
Voor alle duidelijkheid: ik vraag niet naar een adres. Dat geeft ze me zelf wel als ik een afspraak zou maken.
Regelmatig bezoek ik Ranu en extra ziin mogelijk, maar I denk dat, met thai masseuse, het is ook een vraag van 'feeling'!Mag je haar aanraken/vingeren? Of gewoon handjob en naar huis.
Dus te lui om een recensie te schrijven?Regelmatig bezoek ik Ranu en extra ziin mogelijk, maar I denk dat, met thai masseuse, het is ook een vraag van 'feeling'!
Hoe moeten we dit vertalen?leuke extra sessie
Probeer haar inderdaad eens uit zou ik zeggen denk dat ze momenteel wel afwezig is volgens haar WhatsAppHoe moeten we dit vertalen?
Ben zeer benieuwd om deze ook te bezoeken.
Zit (ligt) nu in Aalst . Ietske te ver voor mij maar veel plezier voor deze in deze buurt wonenHopelijk vindt ze snel een nieuw appartementje, in dezelfde buurt.