- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3996108-sasha
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Twee keer geweest bij Sasha in de afgelopen twee weken, afspreken ging zonder problemen.
Keek de eerste keer inderdaad vooraf wel even wie ze binnenhaalt, maar dat is in principe niet vreemd voor deze business.
Verder een bijzonder aardige jonge meid, met goede looks, ziet er in het echt kleiner en mooier uit dan de foto's.
Klein poppetje van 150 cm met grote natuurlijke C-borsten en een mooie weelderige bos haar.
Allebei de keren maar 30 min geweest.
Pijpen zonder is inclusief en doet ze niet onverdienstelijk, maar geen deepthroat, er gaat max. 10 cm naar binnen.
Daarna haar gebeft, maar ondanks mijn inspanning kwam ze niet klaar.
Neuken in misssio en doggy en staand doggy was wel lekker.
Laat zich lekker en gewillig doorneuken.
Ze heeft een lekker strak meisjeskutje.
Ze is lief en aardig maar ik kon toch niet klaarkomen.
Tweede keer ter afwisseling met haar nog on top, maar dat was niet zo'n succes, ze beweegt te weinig op en neer.
Dus verder in missio, doggy en staand doggy.
Keek de eerste keer inderdaad vooraf wel even wie ze binnenhaalt, maar dat is in principe niet vreemd voor deze business.
Verder een bijzonder aardige jonge meid, met goede looks, ziet er in het echt kleiner en mooier uit dan de foto's.
Klein poppetje van 150 cm met grote natuurlijke C-borsten en een mooie weelderige bos haar.
Allebei de keren maar 30 min geweest.
Pijpen zonder is inclusief en doet ze niet onverdienstelijk, maar geen deepthroat, er gaat max. 10 cm naar binnen.
Daarna haar gebeft, maar ondanks mijn inspanning kwam ze niet klaar.
Neuken in misssio en doggy en staand doggy was wel lekker.
Laat zich lekker en gewillig doorneuken.
Ze heeft een lekker strak meisjeskutje.
Ze is lief en aardig maar ik kon toch niet klaarkomen.
Tweede keer ter afwisseling met haar nog on top, maar dat was niet zo'n succes, ze beweegt te weinig op en neer.
Dus verder in missio, doggy en staand doggy.
100% real Brazilian party girl
I am Sasha. I am a Brazilian girl who loves Sex. Stop looking and call me for steamy sex. I like role play. I'm crazy about bitching and I can be your angel and dev...
www.kinky.nl