Recensie Ranu, Aalst (Vilvoorde) 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ranu-thai-massage/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch ook deze nieuwe aanwinst van Aalst eens uitgeprobeerd (om het wat oneerbiedig te zeggen), en ik moet zeggen dat Nancy er een serieuze concurrente bijheeft.
Afspreken ging wat moeizaam via whatsapp maar toch een datum en uur gevonden dat voor beide past.

De dame ontvangt in een net appartement en bij aankomst merk je snel dat het een lieve, hele mooie, goedlachse vrouw is.
De eerste minuten had ik echter wat moeite om haar te verstaan. Haar Engels is niet fantastisch en als ze snel praat moet ik me heel goed concentreren om alles te begrijpen.
De massage was hard en heel goed, met genoeg afwisseling. Ondertussen blijft ze praten maar het stoort niet.
Het grote verschil met Nancy is wel dat er tijdens het eerste deel van de massage niets van seksuele spanning was, terwijl er bij Nancy toch heel vaak 'geplaagd' wordt tijdens het eerste deel.
Gelukkig maakt Ranu dit wel meer dan goed in het tweede deel. Eens je je omdraait wordt je ontzettend verwend. Aftrekken op allerlei manieren, tussen de borsten, beetje droogrijden (op een bepaald ogenblik dacht ik "nu gaat ze hem er echt wel insteken") en genieten van een prachtige dame die over je lichaam kronkelt met ook geweldig zicht op haar volledig geschoren poesje.

Ik hoop dat ze nog even in Aalst blijft, want hoewel ze compleet anders is dan Nancy vind ik hen beide geweldig :)
Binnenkort een afspraakje maken om te verifiëren.

Staat ook op mijn lijstje. Onlangs eens geprobeerd afspraak te maken op avond rond 18u (tot 2x toe) maar steeds niet vrij. Is blijkbaar druk bezet maar blijf proberen.

Ranu vraagt om berichten te sturen, zodat ze deze beantwoord als ze vrij is.
Als ze werkt neemt ze geen telefoon op uit respect voor de klant waar ze op dat moment mee bezig is.
Zoals jullie al gemerkt zullen hebben heeft ze het heel druk.

Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ranu-thai-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze week bij haar gepasseerd. Wat een verschijning. Puur uiterlijk heb ik het niet zo voor Thaise dames, maar zij is een uitzondering op elk vlak. Super knap, spontaan, grappig... En wat een stralende glimlach.
De massage zelf nu.
Ze vraagt hoe (hard) je het wilt. De "gewone" massage is met veel vakmanschap gegeven... Heerlijk. Naar het einde toe van het rug gedeelte begint het teasen tussen de benen... Zo krijgt ze hem heel hard.
Dan is het omdraaien geblazen. Ze gaat direct verder met spelen... Schrijft met haar poesje over jou, slaat haar borsten in je gezicht. "Strong sillicons" (ook geen fan van silliconen borsten, maar aan deze is niks te zien of te voelen) en kijkt je uitdagend geil aan...
Ze draaide zich om, om in reverse cowgirl nog wat verder te schuiven. Af en toe kijkt ze speels en opgewonden over haar schouder mijn richting uit. Alles lijkt zo spontaan en echt.
Dan bracht ze haar poesje richting mijn gezicht. Wat een lekker kutje. Ze lijkt zo strak, ik zou daar wel eens willen ingaan. Ze neemt een doekje, wrijft de olie eraf... Dat is het teken van... Eat me. Terwijl ik haar bef, rukt ze verder... Zo kom ik klaar.
Na het schoonmaken nog een zalige massage van benen, armen en schouders gehad

Beste massage die ik ooit had. De massage zelf (wat ik minstens even belangrijk vind) en het erotische. Wat een vrouw! Om verliefd op te worden...

Terug
Bovenaan Onderaan