Recensie Ranu, Aalst (Vilvoorde) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ranu-thai-massage/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch ook deze nieuwe aanwinst van Aalst eens uitgeprobeerd (om het wat oneerbiedig te zeggen), en ik moet zeggen dat Nancy er een serieuze concurrente bijheeft.
Afspreken ging wat moeizaam via whatsapp maar toch een datum en uur gevonden dat voor beide past.

De dame ontvangt in een net appartement en bij aankomst merk je snel dat het een lieve, hele mooie, goedlachse vrouw is.
De eerste minuten had ik echter wat moeite om haar te verstaan. Haar Engels is niet fantastisch en als ze snel praat moet ik me heel goed concentreren om alles te begrijpen.
De massage was hard en heel goed, met genoeg afwisseling. Ondertussen blijft ze praten maar het stoort niet.
Het grote verschil met Nancy is wel dat er tijdens het eerste deel van de massage niets van seksuele spanning was, terwijl er bij Nancy toch heel vaak 'geplaagd' wordt tijdens het eerste deel.
Gelukkig maakt Ranu dit wel meer dan goed in het tweede deel. Eens je je omdraait wordt je ontzettend verwend. Aftrekken op allerlei manieren, tussen de borsten, beetje droogrijden (op een bepaald ogenblik dacht ik "nu gaat ze hem er echt wel insteken") en genieten van een prachtige dame die over je lichaam kronkelt met ook geweldig zicht op haar volledig geschoren poesje.

Ik hoop dat ze nog even in Aalst blijft, want hoewel ze compleet anders is dan Nancy vind ik hen beide geweldig :)
Binnenkort een afspraakje maken om te verifiëren.

Staat ook op mijn lijstje. Onlangs eens geprobeerd afspraak te maken op avond rond 18u (tot 2x toe) maar steeds niet vrij. Is blijkbaar druk bezet maar blijf proberen.

Terug
Bovenaan Onderaan