Het is legaal als je gebruik maakt van sekswerkers in een club met een bordeelvergunning! Niet met een seksvergunning. Je kan mij niet laten geloven dat niemand een sekswerker was in dat team
want ken er zelf 2 die dat zijn.
Er is in dit hele land maar
1 parenclub met een bordeelvergunning en die staat in Wieringenwerf en die gaan niet in zee met derden ( heb ik ooit al eens gevraagd ). Heb je die vergunning niet, dan mogen er
geen betaalde sekswerkers in dat pand zijn. Ook zijn ze allen verplicht hun id mee te nemen en elke keer te laten zien, als ze die vergeten zijn mogen ze er niet in.
Dit heeft de zedenpolitie vd gemeente Den Haag mij verteld. En met alle respect, dit moet je weten voordat je ergens je werkzaamheden gaat verrichten.
Fun4two is een parenclub met een seksvergunning, net als de Showboat in Zaandam en de club in Lelystad. Dus daar mogen geen betaalde sekswerkers aanwezig zijn. Dat heeft niets te maken met zelfstandig zijn, maar met de regels tussen gemeentes en (sex/swinger)locaties in hun gemeente.
Bij overtreding v die regels kunnen zij hun tent zelfs sluiten.
Dus sorry.. in dit geval heb je geen gelijk.
Daarom heb ik nooit echt moeite gedaan om in parenclubs feesten te houden, de kans op problemen was te groot. Vond het ook nooit fijn om dat te doen in Lelystad, aangezien ik wist v 'geen bordeelvergunning' en die hadden al de gemeente die hun in de gaten hield.