lovemachine
Meubelstuk
Ik heb wel eens in bed gewaterd, maar dat is iets anders en toen was ik nog klein.
De "masturbatie golden shower" zeg maar.
De "masturbatie golden shower" zeg maar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is op zichzelf ook al weer zo raar dat dit het vermelden waard is! ;-)Nog nooit echt rare momenten meegemaakt.
Een raar moment inderdaadDat is op zichzelf ook al weer zo raar dat dit het vermelden waard is! ;-)
Dus nu krijg ik een monument?Ik realiseer mij nu pas dat veel monumenten worden gemaakt ter herdenking van iets speciaals of uitzonderlijks, zo van "hier was oorlog" of "hier werd een bekende nederlander om het leven gebracht". Het land ligt er intussen mee bezaaid. Jaarlijks worden door het hele land op vele honderdduizenden plekken kransen gelegd, saluutschoten gelost, beertjes neergelegd en kaarsen gebrand.
Terwijl het gewone moment op die ene unieke plek weer nu eens een keertje helemaal niets gebeurd is nergens naar behoren wordt herdacht!
Dus moeten we hier even goed stilstaan bij het forumlid dat nu eens een keer NIETS raars heeft beleefd.
Die is pas werkelijk bijzonder!
ik draag jou voor als voorzitter van het nationaal commitee "hier gebeurde niks" Mag ik dan de penningmeester worden?Dus nu krijg ik een monument?
Het zou wel wat zijn, monumenten plaatsen op plekken waar niets is gebeurd. Daar moeten dan ook "hier is niets gebeurd" comités voor worden opgericht
Als dat jou gelukkig maaktik draag jou voor als voorzitter van het nationaal commitee "hier gebeurd niks" Mag ik dan de penningmeester worden?
Als dat ten uitvoer wordt gebracht, is het wachten op het moment dat iemand daardoor afgeleid is en ter plaatse een ongeval veroorzaakt...Dus nu krijg ik een monument?
Het zou wel wat zijn, monumenten plaatsen op plekken waar niets is gebeurd. Daar moeten dan ook "hier is niets gebeurd" comités voor worden opgericht
De kans dat iemand afgeleid wordt door telefoongebruik in de auto en een ongeval veroorzaakt lijkt me veel groterAls dat ten uitvoer wordt gebracht, is het wachten op het moment dat iemand daardoor afgeleid is en ter plaatse een ongeval veroorzaakt...
Dat soort dingen zit je niet te wachten. om mee te maken.Je maakt dingen mee in dit wereldje die je nooit van je leven zal vergeten.
een foefscheet is toch lekker ,dat weet je zeker dat je goed je best heb gedaan !Dat soort dingen zit je niet te wachten. om mee te maken.
Een vrouw die een scheet laat tijdens de sex, is voor mij wel een afknapper. Voor mij is het dan over en uit.
Kan toch gebeuren? Eens goed allebei ermee lachen en daarna kan je verderDat soort dingen zit je niet te wachten. om mee te maken.
Een vrouw die een scheet laat tijdens de sex, is voor mij wel een afknapper. Voor mij is het dan over en uit.
ik ben een rare, in dat soort dingen. Voor mij is het het gelijk over en uit.Kan toch gebeuren? Eens goed allebei ermee lachen en daarna kan je verder
een rareik ben een rare, in dat soort dingen. Voor mij is het het gelijk over en uit.
Ook een mooie variant op het topic. "Rare klanten bij een dvp"ik ben een rare, in dat soort dingen.
Dat lijk mij meer een item, voor een van de vrouwen hier aan het woord.Ook een mooie variant op het topic. "Rare klanten bij een dvp"
Ja, mannen die meer dan 200 euro per uur betalen voor sexOok een mooie variant op het topic. "Rare klanten bij een dvp"
Ondertussen niet meer.spreek je nog met haar af
Volgens mij zijn daar filmpjes van in omloop. Patricia Paay toch?Een net als DVP gestopte dame bezocht ik bij haar thuis. Ik belde aan maar ze deed de deur niet open en na nog een keer bellen, werd de deur van het slot gehaald en geopend op een kier. Ik liep naar binnen en zag haar ronde natte billen nog net de douche ingaan. De hele gang zeiknat en ik liep naar de badkamer om even te praten. Ze was laat thuis van haar nieuwe werk en had nog niet gedoucht. Ik bedacht me niet, kleedde me uit en ging bij haar in de douche staan. Staand achter haar begonnen we elkaar op te geilen en voordat ik er goed en wel erg in had, schoof ik mijn pik zo in haar kontje. Ik kwam klaar waarna ze zich omdraaide en zei "dat was lekker". Vervolgens begon ze mijn pik te wassen met speciale badschuim en toen ze daar mee klaar was, moest ik pissen. Ik vroeg aan haar of ik in de douche mocht pissen waarop ze mij verraste om door haar knieen te gaan. Ze opende haar mond en zei "plas maar". Geil als ik was, plaste ik in haar mond en ze slikte het ook nog door. Ze stond op en gaf me lachend een tongzoen. Zout he, zei ze.