Roxas
Meubelstuk
Kannik geloven het moet wel verschieten zijn als dat de dochter is van iemand die je kentOndertussen niet meer.
Maar mooie herinneringen aan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKannik geloven het moet wel verschieten zijn als dat de dochter is van iemand die je kentOndertussen niet meer.
Maar mooie herinneringen aan
Ik ging er eigenlijk van uit dat de dames in een privéhuis altijd de klant al via een camera gezien hebben vóórdat ze zich voorstellen? Precies om dit soort, of nog ongemakkelijkere situaties, te vermijden?Weinig raars meegemaakt. Jaren geleden wel een raar moment voor de dame van een privéhuis en niet zozeer voor mij. Blijkbaar leek ik erg op haar neef. Ik heb de keuze aan haar gelaten en ze besloot toch met me naar de kamer te gaan.
Dat is mij ook wel eens verteld. 1 dvp zag bijv. haar buurman en stelde zich niet voor.Ik ging er eigenlijk van uit dat de dames in een privéhuis altijd de klant al via een camera gezien hebben vóórdat ze zich voorstellen? Precies om dit soort, of nog ongemakkelijkere situaties, te vermijden?
Jammer, een gemiste kans dus om te carpoolen.Dat is mij ook wel eens verteld. 1 dvp zag bijv. haar buurman en stelde zich niet voor.
Lijkt wel een deurenklucht van John Lanting. Handig die deuren voor het geval een eventuele partner onverwacht eerder thuiskomt.Het was een kleine hal met deuren naar de woonkamer, 2 deuren naar een slaapkamer en een deur naar de badkamer.
Een uurtje later was ik weer aangekleed, ik loop de slaapkamer uit de hal in, pak de klink van de voordeur en terwijl ik mij omdraai om tegen de dame tot ziens te zeggen doe ik de deur open en loop ....... De badkamer binnen.
Ik ging er eigenlijk van uit dat de dames in een privéhuis altijd de klant al via een camera gezien hebben vóórdat ze zich voorstellen? Precies om dit soort, of nog ongemakkelijkere situaties, te vermijden?
Handig? Alleen als het raampje van de badkamer groot genoeg is om door te vluchten.Lijkt wel een deurenklucht van John Lanting. Handig die deuren voor het geval een eventuele partner onverwacht eerder thuiskomt.
... en daarbij wel goed in de gaten houden op welke verdieping je bent!Handig? Alleen als het raampje van de badkamer groot genoeg is om door te vluchten.
Of je breekt je benen door de val of hij breekt je benen. Tja, wat is dan de betere keuze.......... en daarbij wel goed in de gaten houden op welke verdieping je bent!
In een hooggebouw kan de confrontatie met de partner dan also de betere keuze zijn.
Na één van de afspraken vroeg ze niet of ik kon helpen met vervoer (en later dus ook met de montage), gelukkig stond er later wel wat tegenover.
Nøken?Lang verhaal kort, de dame die ik helemaal in het begin van deze hobby bezocht had een nieuwe kast nodig en andere spullen van de ikea. Na één van de afspraken vroeg ze of ik kon helpen met vervoer (en later dus ook met de montage), gelukkig stond er later wel wat tegenover.
Këtsen, fücken en nøkebøken. Låcker!Nøken?
KnullaKëtsen, fücken en nøkebøken. Låcker!
Misschien kan ze niet tegen champagne? Volgende keer een frisje doen?