Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recent een bezoekje gebracht aan een latina in Luik, dame bleek niet aanwezig te zijnā€¦ (šŸ¤”) paar andere dames voorgesteld gekregen.
Eentje uit gekozen en aan de slag, maar ze hield haar sokken aanā€¦ waar een verdikking bleek te zitten. De dame in kwestie bleek een enkelband te dragen, ik keek haar een beetje verbaasd aan, dame in kwestie keek van ja boeie? Dus gewoon maar door gegaanā€¦ dame sprak ook geen Engels dus navraag was lastig.
Had je kunnen voorstellen om haar handboeien aan te doen... en haar zo te neuken!

Mijn vreemdste moment bij een dvp is alweer een aantal jaartjes geleden maar staat me nog steeds vers bij. Het was een geile petite donder van een jaar of 25. En ze wilde anaal genomen worden, nou ben ik daar eigenlijk niet zo'n fan van. Aangezien zij dit fijn vond de poging gewaagd en dat heb ik geweten. Condoom erom, altijd een gedoe met die dingen zijn eigenlijk te klein. Enfin zij op haar hondjes en ik begon met voorzichtig haar kontje te penetreren inclusief glijmiddel etc. Eenmaal op gang gekomen kon ik haar in de spiegel die aan de muur hing zien genieten van de daad.
Op een gegeven moment zei ze dat ik even moest stoppen want ze voelde lucht borrelen in haar buik dus ze moest ff ontluchten zeg maar. Dus ik ben even opzij gegaan en zei maakte zich klaar (zette zich schrap) om zeg maar een scheet te laten. Helaas bleef het niet alleen bij een zuchtje wind maar er kwam ook een lading ontlasting mee naar buiten die op het bed neer plofte. De stank die hierbij vrij kwam maakte dat mijn lans snel was verdwenen naar zakmes formaat. Zij schaamde zich heel erg over het gebeuren wat ik wel begrijp, maar ze had zich misschien wat beter kunnen voorbereiden. Het was een awkward moment zal ik maar zeggen.
Sindsdien nooit meer anaal geneukt...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik boven gemiddeld geschapen ben dus dat zal ook hebben meegeholpen met het leegpompen van haar darmen... Het ontstopper effect..

Een andere vreemde ervaring was dat ik bij een dvp was en deze was me oraal aan het bevredigen, op een geven moment begon ze te klagen dat mijn geslacht veel te groot was om te pijpen. Dus begon te zeuren van 'was die maar wat kleiner' etc. De hele tijd door. Dus ik heb haar verzocht om van me af te gaan en ik ben vertrokken. Ik heb wel mijn geld terug gekregen.

Een ander akward anaal avontuur is al wat jaartjes geleden. Ook weer een dvp die het fijn vond om anaal genomen te worden. Dus ook op zijn hondjes in haar kontje liggen te pompen, op een geven moment rook ik ontlasting. En ik kijk omlaag zit mijn hele apparaat onder de ontlasting. Omg...dus ik gelijk eraf gesprongen en naar de douche gerent om alles schoon te maken. Daarna heb ik haar kontje netjes schoon gemaakt met een washandje.
Ik kreeg de opmerking daarna, 'je had rustig door mogen neuken' (ondanks de ontlasting) Nou ik dacht het niet dus!

Nog een vreemde ervaring was in een of ander privƩhuis, waar ik de dvp voor een uurtje had betaald. De tent werd beheerd door een oudere dame. Deze vond het nodig om verschillende keren de kamer op te komen om te kijken hoe het ging en begon na 40 minuten al duidelijk te maken dat de tijd bijna om was. Awkward!

Ik kan een heel boek schrijven denk ik...
šŸ˜…jij maakt nog eens wat mee ,leuk om te lezen niet alles om te beleven šŸ«£

Nog een vreemde ervaring was in een of ander privƩhuis, waar ik de dvp voor een uurtje had betaald. De tent werd beheerd door een oudere dame. Deze vond het nodig om verschillende keren de kamer op te komen om te kijken hoe het ging en begon na 40 minuten al duidelijk te maken dat de tijd bijna om was. Awkward!
Nou... daar kom je toch nooit meer!

Nou... daar kom je toch nooit meer!
Dames zijn gewoon mensen die wel eens een moeilijke dag kunnen gehad hebben. Jij nog nooit voor gehad?

En wat dan te denken van klanten die 'een ongelukske' hebben...Klanten die klaarkomen en 'achteraan wat verliezen' bestaan ook. Of klanten die in hun bloot g*t op het bed gaan zitten en een remspoor achterlaten. Kan die meid gelijk heel de boel gaan verschonen en wassen.

Ik had een boel op hookers.nl staan, helaas is dit allemaal verloren gegaan toen die site is opgedoekt. :(
Ik had ook +200 recensies op hookers en recenseer (noch wandel) zeker niet meer zoveel als destijds, maar ik ben slechts een klein jaar langer lid dan jou met 10x zoveel recensies dus verwijzen naar hookers is niet echt een excuus meer lijkt me.

Aan schrijfvaardigheid ontbreekt het je duidelijk niet dus haal ze eens wat vaker naar boven na een wandeling šŸ‘

Dames zijn gewoon mensen die wel eens een moeilijke dag kunnen gehad hebben. Jij nog nooit voor gehad?

En wat dan te denken van klanten die 'een ongelukske' hebben...Klanten die klaarkomen en 'achteraan wat verliezen' bestaan ook. Of klanten die in hun bloot g*t op het bed gaan zitten en een remspoor achterlaten. Kan die meid gelijk heel de boel gaan verschonen en wassen.
Niet de dames...
Maar... de 'oudere dame die de tent beheerde'... en dan meerdere keren de kamer binnen kwam! Sorry! Maar niet met mij!

Ik had ook +200 recensies op hookers en recenseer (noch wandel) zeker niet meer zoveel als destijds, maar ik ben slechts een klein jaar langer lid dan jou met 10x zoveel recensies dus verwijzen naar hookers is niet echt een excuus meer lijkt me.

Aan schrijfvaardigheid ontbreekt het je duidelijk niet dus haal ze eens wat vaker naar boven na een wandeling šŸ‘
Ik wandel idd niet meer zoveel. En waarom zou ik Hookers als een excuus gebruiken? Doe ermee wat je wil, ik zuig het niet uit mijn duim in ieder geval. Waarom zou ik ook.
:)
Het is inmiddels ook al een aantal jaren dat Hookers er niet meer is. Zou mij idd verbazen als je sindsdien geen DvP bezoekt hebt.
Ik ben jaren lang vaste klant geweest bij Diana uit Roermond. Wel rondgekeken voor iets anders maar zeker niet meer zo actief als vroeger. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan