@Shakir
Jouw idee over de ramen is algemeen bekend, dat heb je destijds uitgebreid op Relaxxxboard uiteen gezet met alle discussies die daar uit voortvloeiden. Daar was je ook altijd al degene die racistische uitspraken deed over Oostblokdames. Gelukkig kreeg je daar aardig wat tegenwind van de admin en de gevestigde waarden van het forum, zodanig veel tegenwind dat je er nu al een jaar niets meer geschreven hebt. Nu kom je blijkbaar hier je frustraties wat van je afschrijven.
Je mag gerust jouw idee hebben, ik heb het mijne. Let wel, MIJN idee is ENKEL gebaseerd op mijn vele ervaringen in het Antwerpse
SKW, ik bezoek namelijk geen andere raambuurten.
En ja, je hebt gelijk, respect moet van beide kanten komen maar een klant die al begint met een dame onrespectvol te behandelen zal dan ook geen respect van die dame moeten verwachten. Het feit dat jij de dames al omschrijft als "klapeksters" en " "afwerksters die je gauw naar buiten werken" zegt ook weeral veel over hoe je tegen hen aankijkt. Je mag dan nog zó keurig en hygiënisch zijn, dames voelen dat aan.
Dit heeft trouwens helemaal NIETS te maken met feministische praatjes of met #metoo, waar haal je dát in godsnaam vandaan?